Onko George W. Bush aidosti uudestisyntynyt?


Alaotsikko: Koska George W. Bush on tehnyt ankaria ponnisteluja vakuuttaakseen kristityt siitä että hän on todella uudestisyntynyt, meidän täytyy tutkia kaikki tosiasiat. Meillä on Vakavia epäilyksiä , sekä meitä on Jeesuksen Kristuksen (Raamatun) taholta varoitettu siitä että vertansa vailla oleva eksytys on lopun aikojen tunnusmerkki.

Uusi maailmanjärjestys on tulossa! Oletko valmis? Kun sinä kerran tulet ymmärtämään, mikä tämä "Uusi maailmanjärjestys" todella on ja kuinka sitä asteittain valmistellaan, sinun on mahdollista nähdä sen kehittyminen päivittäisissä uutisissa!!

Opi kuinka voit suojella itseäsi ja rakkaitasi.

Valmistaudu yllättymään niin että sinä et enää ikinä seuraa uutisia samalla tavalla.

Sinä olet nyt

Cutting Edge -ministeriössä

Kysymys siitä, onko George W. Bush aidosti uudestisyntynyt Jeesuksesta Kristuksesta vai onko hän vain ovela, palveluskelpoinen jäljitelty kristitty on yksi aikamme kuumia puheenaiheita. Alkuperäiseen artikkeliin on tähän kohtaan lisätty suuri määrä hänen todistuksiaan kristinuskosta, mutta ajan ja vaivan säästämiseksi minä jätän ne pois käännöksestäni. Ne voidaan lukea englanniksi painamalla tästä.

Analyysit ja varaumukset

Minun täytyy myöntää että hänen uskonnollinen todistuksensa näyttää aidolta, myös hänen arvomaailmansa. Kuitenkin minulla on useita varaumuksia:
  1. George W. vihittiin Pääkallon ja sääriluiden salaseuraan kun hän oli Yalen yliopistossa. Kun vihittävä astuu sisään ruumisarkkuun vihkimystilaisuudessa, hän "kuolee itselleen sekä tälle maailmalle". Kun rituaalin johtaja ottaa vihittyä kädestä ja vetää hänet ylös arkusta, vihityn sanotaan olevan "uudestisyntynyt". Tämä jäljittelee kristillistä kokemusta.

  2. George W:llä on sukupolvien pituinen noituus takanaan, sillä hänen isänsä ja isoisänsä olivat syvästi perehtyneitä noituuteen. Koska Pyhä Henki voi vapauttaa kenet tahansa sukupolviakin kestäneestä noituuden otteesta, se on uskomattoman vaikeaa erityisesti sen jälkeen kun henkilö on käynyt läpi vihkimys seremonian.

  3. Kukaan -- toistan kukaan -- ei koskaan pääse korkeaan virkaan jollei Illuminati tue häntä. George W. Bushin kampanja antaa paljon todisteita tällaisesta korkean tason Illuminatin tuesta. Jos todella uudestisyntynyt uskovainen voittaisi pääpuolueen nimityksen, Illuminati salamurhaisi hänet.

  4. George W. valitsi Cheneyn varapresidenttiehdokkaakseen. Cheney on hyvin korkean tason Illuminati sekä yksi vaikutusvaltaisimmista jäsenistä Ulkomaansuhteiden neuvostossa (CFR:ssä).

  5. Olen syvästi vaivautunut herra Bushin todistuksesta, alkaen hänen rukouksestaan Billy Grahamin kanssa. Me tiedämme varmasti, että entinen Presidentti Bush on aktiivinen Illuminati. Me näimme sen kaiken hänen virkansa aikana. Hän nimesi "Uuden maailmanjärjestyksen". Hän saarnasi siitä, hän kiirehti sen puolesta ja hän oli ensimmäinen presidentti joka luovutti Amerikan riippumattomuuden Yhdistyneille Kansakunnille. Sitten, kun George W. sanoo: "Minun isäni pyysi Billyä puhumaan perheelleni", minun hengellinen antenni alkaa varoittaa.

    Vietä hetki lukemalla uutista 1082. Tässä raportissa kerrotaan että Herra Grahamin nimi oli mainittu vapaamuurareiden sivuilla kuuluisana vapaamuurarina. Me kerromme monia esimerkkejä joissa BGEA (Billy Graham Evangelistic association) on yli 10 vuoden ajan johtanut uskonnollisia kristittyjä pitkin ekumeniaa kohti johtavaa polkua. Tätä suuntausta johtaa Roomalaiskatolinen kirkko, joka on myös suunnitellut perustavansa maailmanlaajuisen uskonnon. Vuosikymmenten ajan BGEA lähetti nuoria, kypsymättömiä kristittyjä liberaaleihin luopiokirkkoihin siinä määrin että Graham melkein omakätisesti elvytti näitä kirkkoja ja piti niitä hengissä. Totisesti, meidän Herramme Jeesus Kristus oli oikeassa varoittaessaan, että vertaansa vailla oleva eksytys on Antikristuksen valtakunnan tunnusmerkki (Matteus 24:4,11,24).

    Tänään, Graham avoimesti kutsuu Paavi Johannes Paavali II:ta yhdeksi tämän vuosisadan suurimmista hengellisistä ihmisistä, vaikka me kaikki voimme nähdä että tämä Paavi on tämän vuosisadan Paaveista kaikkein avoimimmin pakana, ja että hän on julkisesti tunnustanut johtavansa tietä kohti Uutta maailmanjärjestystä (Antikristuksen valtakunatt).

    Billy Graham tahrasi ministeriönsä pahasti kun hän meni käymään Valkoisessa Talossa Tammikuussa 1992, rukoilemaan Presidentti Bushin kanssa juuri ennen kuin Amerikka aloitti ilmasodan Irakiin. Graham tiesi, kuten jokainen amerikkalainen, että Presidentti Bush oli julistanut Irakin sodan "Uuden maailmanjärjestyksen sodaksi" puhuessaan Elokuussa 1991. Jos me otaksumme että Graham oli edes nimellisesti tietoinen Antikristuksen "Uuden maailmanjärjestyksen" luonteesta, hän olisi luonnollisesti kieltäytynyt lainaamasta ministeriönsä uskottavuutta tälle sodalle.

    Todistuksessaan George W. sanoo, että hänen matkaansa saattoi neljä kristittyä kuvernööriä; yksi metodisti, kaksi Roomalaiskatolista sekä yksi mormoni(!). Myöhemmin yksi näistä miehistä nousi kertomaan kuinka hän oli rukoillut juutalaisen kanssa polvistuneena. Tämä kuulostaa kovin hurskaalta, mutta me tiedämme että Jumala ei kuule epäuskoisen rukouksia lukuunottamatta katumusrukousta Jeesuksen Kristuksen nimessä. Taas kerran, minun ekumeeninen antenni alkaa väpättää varoittaen että jokin ei ole nyt Kosheria (=että kaikki ei ole aivan sitä miltä näyttää).

    Sitten, George W. sanoo: "Juutalaiset ja kristityt, kokoontuen, monilta rannoilta, alttarin ympärille polvistuneena, yhtä yhteistä Herraa palvoen." Minä tulen todella epäluuloiseksi koska me emme voi osoittaa, että tämä Juutalainen tai Kristitty olisivat myös uudestisyntyneitä. Kuitenkin, me näemme heidät siellä, polvistuneena sekä "yhtä yhteistä Jumalaa" palvoen. Ekumenia näyttää olevan päivän sana.

    Bush: En olisi kuvernööri ellen uskoisi jumalalliseen suunitelmaan joka syrjäyttää kaikki inhimilliset suunnitelmat." Taas kerran, me kristityt ajattelemme, että George W. puhuu Jumalan jumalallisesta suunnitelmasta. Kuitenkin, tiesitkö että illuminaatit uskovat että heidän suunnitelmansa lavastaa Antikristus on myös "jumalallinen"? Se paljastettiin yliluonnollisesti "henkiystävien" kautta näiden 250 vuoden aikana, jolloin siitä tuli "jumalallinen" suunnitelma.

    Kun herra Bush kuvaa tuntemuksiaan matkallaan Pyhään Maahan muiden kuvernöörien kanssa, koko todistus maistuu selvästi ekumenialta.

    George W. Bush mainitsee "Focus on The Family":n joka on syvästi ekumeeninen järjestö näinä päivinä. Siitä lähtien kun Focus julkaisi Promise Keepereiden kirjan ja on avoimesti tukenut tätä luopio järjestöä, minä olen ollut hyvin vaivautunut Dr. Dobsoniin ja hänen suuntaukseensa. Sinä voit lukea meidän artikkelimme numeron 1171 Promise Keepereistä, jos et ole tietoinen järjestön todellisesta luonteesta.

  6. Olen kahdesti nähnyt Herra Bushin antavan todistuksensa Jeesuksesta Kristuksesta ja tuntenut molemmilla kerroilla että hän ei ole aito. Kutsu sitä tuomitsemiseksi tunteisiin perustuen, mutta minä olen oppinut että tämä tuomitsemistapa on osoittautunut hyvin tarkaksi.

  7. Todellinen syy miksi minä epäilen George W. Bushin olevan aito uudestisyntynyt kristitty:
Kuten kaikki korkean tason oppineet illuministisissa salaseuroissa, George W:n oli epäilemättä täytynyt vannoa vala sekä vahvistaa uskomukset jotka johtivat hänet tekemään anteeksiantamattoman synnin. Jos hän oli tehnyt anteeksiantamattoman synnin Pääkallon ja sääriluiden järjestössä, Pyhä Henki ei koskaan voisi kutsua häntä ulos hänen hengellisestä pimeydestään Jumalan valoon. Anna minun selittää: Radio-käsikirjoitus osastolta sinä löydät artikkelin, joka sinun olisi hyvä lukea ennen kuin jatkat tätä artikkelia eteenpäin; se on: "Salaseurat panivat alulle anteeksiantamattoman synnin" ce1078. Tässä artikkelissa me esitämme että johtavat fariseukset ja saddukealaiset vastustivat Jeesusta Kristusta näinkin kiivaasti, koska he salaisesti harjoittivat "Isien tradition" suullista perimätietoa, joka kirjattiin ylös vuosisatoja Temppelin hävittämisen jälkeen -- joka tapahtui vuonna 70 jKr -- ja tuli tunnteuksi Kabbalana. Tästä hetkestä alkaen kaikki salaseurat, päämääränään perustaa Antikristuksen kuningaskunta, perustivat kaikki suunnitelmansa juutalaiseen Kabbalaan. Tämän päivän Illuminatikin tekee näin!

Farisealaisten ja saddukealaisten johto, tämän vuoksi, salaisesti seurasivat pakana uskontoa joka palvoi Luciferia. Tämä historiallinen tosiasia on syy siihen miksi Jeesus oli niin hirvittävän ankara näitä johtajia kohtaan, haukkuen heitä nimillä "Te olette isästä Perkeleestä" (Joh. 8:44) tai kutsuen heitä "valehtelijoiksi". Tai, Kun Jeesus kutsui heitä "valkeiksi kalkittujen hautojen kaltaisiksi jotka ovat sisältä täynnä kuolleitten luita" (Matt. 23:27-31), sekä kertoen heille että he olivat varmasti menossa helvettiin (Matt. 23:33), sekä kutsuen heitä "kyykäärmeiden sukupolveksi"! Jeesus ei koskaan puhunut tällä tavalla yhdellekään syntiselle, ei edes kaikkein vastenmielisimmälle; vielä, Hän jatkuvasti puhui farisealaisille sekä saddukealaisille kaikkein kauheimpaan ja tuomitsevimpaan sävyyn. Koska Jeesus oli synnitön koko elämänsä ajan, meidän täytyy ymmärtää että Hän oli aivan oikeassa tuomitessaan nuo uskonnolliset johtajat.

Sinä ymmärrät, Jeesus tiesi että farisealaiset ja saddukealaiset olivat syyllistyneet pakanalliseen salaseuraan kuulumiseen joka palvoi väärennettyä, pakanallista lunastajaa jonka maailma pian tuntee nimellä "Antikristus". Kun Jeesus alkoi tehostaa palvelustehtäväänsä monien parantumisihmeiden sekä riivaajien pois ajamisten kautta, farisealaiset eivät olleet yllättyneitä. Okkultismin Harjoittamisessa käytetään suurta yliluonnollista voimaa, koska Saatana todella on yliluonnollinen. Tietyt fariseukset olivat kykeneviä esittämään joitakin sellaisia taidonnäytteitä joita Jeesuskin esitti, koska he saivat voiman niihin demoneilta. Siksi, kun Jeesus teki sellaisia ihmeitä joita okkultistiset fariseuksetkin pystyivät tekemään, he yksinkertaisesti väittivät Jeesuksenkin voimia okkultistisiksi. Kun Jeesus teki suurempia ihmeitä kuin mihin fariseukset pystyivät, he yksinkertaisesti ajattelivat oman vakaumuksensa mukaan, että Jeesus oli heitä enemmän perehtynyt noituuteen, ja että Häntä hallitsivat voimakkaammat demonit; Beelsebub, yksi Saatanan kolmestatoista Helvetin prinssistä! Fariseukset tiesivät että heitä ei hallinnut niin voimakas deminijoukko, joten he ajattelivat että Jeesusta hallitsi. Tämä uskomus selitti heille itselleen kuinka Jeesus pystyi tekemään sellaisia ihmeitä jotka olivat muuten mahdottomia.

Me otamme kuvauksen fariseusten uskomuksesta Matteuksen evankeliumista 12:22-37. Jeesus oli juuri ajanut riivaajan ulos miehestä, ja farisealaiset pukivat sanoiksi heidän salaisen uskomuksensa, kun heidän kerrotaan sanoneen jakeessa 24 näin: "Tämä ei aja riivaajia ulos kenenkään muun kuin Beelsebubin, riivaajain päämiehen voimalla." Jeesuksen vastaus oli välitön sekä kaksihaarainen. Ensiksi Jeesus kysyi ilmeisen kysymyksen: Jos Hän olisi ajanut riivaajia ulos okkulttisella voimalla, millä voimalla sitten fariseukset ajoivat riivaajia? Sinä ymmärrät, riivaajien ajaminen oli osoittautunut hyvin suosituksi ja helpoksi tavaksi vakuuttaa tavallinen ihminen siitä, että ajaja oli aidosti hurskas sekä täynnä Pyhää Henkeä. Kuitenkin, fariseukset tiesivät että heidän voimansa ajaa riivaajia ulos tuli riivaajilta.

Jeesus lausui kaikkein pelottavimman lausunnon jota on koskaan historian aikana lausuttu: "Jokainen synti ja pilkka annetaan ihmisille anteeksi, mutta Pyhän Hengen pilkkaamista ei anneta anteeksi, ei tässä maailmassa eikä tulevaisessa." Julistus siitä että Jeesus oli luonut uuden synnin joka oli anteeksiantamaton oli uskomatonta. Koskaan Vanhassa Testamentissa Jumala ei ollut vihjannutkaan anteeksiantamattoman synnin olemassaolosta. Mutta Jeesus loi sen sillä paikalla.

Anteeksiantamaton synti oli yksinkertaisesti Jeesuksen voiman -- jolla Hän suoritti ihmeitä -- Saatanan tai hänen demoniensa aiheuttamana. Kun henkilö sanaa tämän -- vaikka vain kerran -- hän kieltää Pyhän Hengen voiman ja työn. Tämä on ainoa synti jota Jumala ei koskaan anna anteeksi. Edelleen, kun henkilö lankeaa tähän syntiin, Pyhä Henki lopettaa työnsä hänen elämässään, eikä enää yritä vakuuttaa häntä hänen omasta syntisyydestään yrittäen saada hänet katumaan tekojaan. Siten, Saatanalla on vapaa oikeus tämän ihmisen sieluun, tekemään hänellä mitä hän haluaa. Saatana voi kovettaa hänen sydämensä aivan hirviömäiselle tasolle.

Me haluamme kertoa mitä tälle fariseusten uskomukselle tänään kuukuu. Kun he lausuivat uskomuksensa, että Jeesus pystyi tekemään ihmeitä ainoastaan sen takia että Hän oli vihkiytynyt salaseurojen oppeihin, Jeesus julisti että he olivat syyllistyneet anteeksiantamattomaan syntiin. Voisi kuvitella että tämänkaltainen varoitus tekisi jokaisen hyvin varovaiseksi koskaan sanomaan tällaista väitettä, koska tällöin hänen oma sielunsa olisi auttamattomasti hukassa. Valitettavasti näin ei ole asia. Nesta Webster kertoo kirjassaan "Salaseurat ja kumoukselliset liikkeet", että tämä uskomus -- jonka mukaan voima Jeesuksen ihmeteoissa oli luonteeltaan okkulttista -- on kuin punainen lanka joka yhdistää tämän päivän salaseurat. Tämä tarkoittaa, että meidän pitäisi odottaa että modernien salaseurojen vihkiytyneet lausuvat tämän opin osana heidän rituaalejaan!

Toisin sanoen, salaseurojen jäsenet ovat tehneet anteeksiantamattoman synnin, kuten Jeesus varoitti Matteuksen evankeliumissa 12:24. Luettelo syyllisistä seuroista sisältää sellaiset hyvin tunnetut seurat kuten Kuolleiden veljeskunta, Ruusuristiläiset sekä Vapaamuurarit. Kuten me olemme aikaisemmin raportoineet, Kuolleiden veljeskunta on löyhä yhteenliittymä joka on levinnyt ympäri maailman. On olemassa kaksi hyvin tunnettua Kuolleiden veljeskuntaa; yksi Saksassa ja yksi Yhdysvalloissa. Saksalainen seura on nimeltään Thule-seura; Adolf Hitler oli jäsenenä tässä seurassa. Jos me ymmärrämme että Hitler lankesi anteeksiantamattomaan syntiin kun hän oli jäsenenä tässä seurassa, me voimme helposti ymmärtää kuinka hän oli pystynyt tekemään sellaisia hirvittäviä rikoksia II maailmansodan aikana. Me voimme ymmärtää kuinka hänen mielensä oli voinut tulla niin kovasti kyllästetyksi vihalla ensin juutalaisia ja sitten kristittyjä kohtaan. Monet Hitlerin hallinnon virkamiehistä olivat myös Thule-seuran jäseniä, niinpä he olivat myös syyllisiä tähän anteeksiantamattomaan syntiin. Kuten me esitimme aikaisemmin: kun henkilö on langennut tähän syntiin, Pyhä Henki lopettaa työnsä hänen sydämessään. Tällä ihmisellä ei tämän jälkeen enää ole omaatuntoa. He voivat helposti tulla niin koviksi sydämiltään ja mieleltään että he ovat täysin Saatanan talutusnuorassa, ilman että tuntisivat vähääkään katumusta tai syyllisyyttä.

Kuolleiden veljeskunta Yhdysvalloissaan on nimeltään Pääkallon ja sääriluiden järjestö. Sen keskuspaikka on Yalen yliopisto, New Havenissa, Connecticutissa. Sen uskomukset ja palvontamenot ovat identtisiä Thule-seuran vastaaviin. Siksi, me voimme päätellä että jakamalla tämän uskomuksen Jeesuksesta nämä "sääriluumiehet" ovat syyllistyneet anteeksiantamattomaan syntiin. Lista niistä perheistä jotka ovat tekemisissä Pääkallon ja sääriluiden järjestön kanssa on pelottavaa luettavaa. Tämä luettelo näyttää välittömästi sen, missä laajuudessa Amerikka on joutunut näiden saatanallisten järjestöjen syövereihin. Muista, näiden perheiden jäsenet ovat tehneet anteeksiantamattoman synnin.

Ei ainoastaan entinen Presidentti George Bush kuulu Pääkallon ja sääriluiden salaseuraan, vaan hänen poikansa George W. kuuluu myös. Kaiken sen saatanallisen opin oppimisprosessissa -- Joka hänen täytyi oppia jotta voisi menestyksekkäästi päättää opintonsa tässä järjestössä -- George W. Bush oli voitu pakottaa ilmaisemaan tämä uskomus omin sanoin; siksi hän olisi automaattisesti tehnyt anteeksiantamattoman synnin. Tämä on tosiasia ja erittäin vakava sellainen. Siksi, Pyhä Henki olisi jättänyt George W. Bushin yksin siitä hetkestä eteenpäin, koskaan tuomatta hänen sydämeensä synnin tuntoa. Koska tämä tapahtumasarja on todennäköinen, me tiedämme että George W. ei voisi ikinä pelastua, koska Jeesus henkilökohtaisesti lausui: "Ei kukaan voi tulla minun tyköni, ellei Isä, joka on minut lähettänyt, häntä vedä." (Johannes 6:44). Taivaallisen Isän apulainen joka vetää on Pyhä henki.

Tämä kirjoitus tarkoittaa, että kun henkilö on kerran tehnyt anteeksiantamattoman synnin, hän ei enää koskaan tunne Pyhän hengen kutsuvan häntä, vakuuttaen häntä omasta syntisyydestään sekä tuovan pelastukseen. Kukaan ei voi itse haluta Taivaaseen; Pyhän Hengen täytyy kutsua häntä, ja sitten hänen täytyy katua ja anoa anteksiantoa Jeesuksen vuodatetun veren kautta.

Jos George W. Bush toisti tavanomaisen Pääkallon ja sääriluiden uskomuksen, että Jeesuksen Kristuksen oli mahdollista tehdä ihmeitä ainoastaan koska riivaajahenki hallitsi Häntä, George W. oli tehnyt anteeksiantamattoman synnin. Pidän sitä erittäin todennäköisenä että George W. sanoi nämä sanat toimiessaan tässä järjestössä. Tietysti, jos hän ei lausunut tätä uskomusta sekä olisi uudestisyntynyt myöhemmin -- kuten hän sanoi tapahtuneen -- hän olisi julkisesti tuominut tämän järjestön, mitä hän ei ole tehnyt. Totisesti, nyt olisi tarvetta hengelliselle arvostelukyvylle!

Kuitenkin, sanottuani tämän kaiken, jää kysymys siitä että kumpaa näistä presidenttiehdokkaista kristittyjen pitäisi tukea? Vastaus näyttää olevan George W. Bush. Hänen arvonsa ovat paremmin yhteneväiset Raamattuun uskovien kristittyjen kanssa. Jos luet Al Goren kirjan "Maapallo tasapainossa", sinä ymmärrät että Al Gore palvoo "äiti maata", on täysin samaa mieltä New Age -liikkeen kanssa sekä samaa sellaisten ympäristönsuojelu ryhmien kanssa jotka haluaisivat hävittää täydellisesti tämän teollistuneen sivilisaation sekä talouden joka meillä nyt on. Jos et usko minua, hanki Goren kirja ja lue se.

George W. Bush on ainoa ehdokas joka on aktiivisesti ja julkisesti tukemut kristillisiä arvoja, sekä ainoa joka on julistanut Jeesuksen Kristuksen pelastajaksi. Jos hän eläisi todeksi kampanjansa korusanat, hänen politiikkansa olisi varmasti paremmin sopusoinnussa aidon kristillisyyden kanssa. Kuitenkin, jos hänet valitaan ja hän tekee vain vähän lunastaakseen lupauksensa, älä ole kovin hämmästynyt. Minä en voi koskaan unohtaa sitä ankaraa pettymystä jota konservatiivit yleensä, erityisesti kristityt tunsivat kun Ronald Reaganin kahdeksan vuotta olivat ohi, ja me yhä surmasimme lapsia rekkalasteittain, vaikka Reagan intohimoisesti puhui aborttia vastaan. Valitettavasti hänen toimenpiteensä eivät olleet sopusoinnussa hänen puheidensa kanssa. Minä pelkään että sama tapahtuu George Bushin kanssa.

Ole hyvin varovainen pitäessäsi George W. Bushia uudestisyntyneenä kristittynä. Minä uskon että hän on hyvin ovela teeskentelijä. Opiskellessani okkultismia 16 vuotta sekä työskennellessäni läheisesti neljän entisen satanistin kanssa olen kehittänyt hengellisen antennin, johon minä olen oppinut luottamaan. Minun Hengellinen antenni käskee olemaan hyvin varovainen koskien George W:n uskontunnustusta.

Ëräällä henkilöllä, jonka vanhemmat ovat syvällä okkultismissa -- minä teen työtä tämän ihmisen kanssa -- on äiti joka yhä harrastaa mustaa magiaa. Vaikka hänen äitinsä on syvällä saatananpalvonnassa, hän siitä huolimatta pitää yllä kristillistä kiiltokuvaa. Hänellä on "Jeesus rakastaa minua" -levy ulko-ovessaan, useita kristillisiä tauluja kotonaan, hän tekee suuren numeron raamattu opinnoistaan sekä nousee ylös rukoilemaan kirkossa. Satanistit voivat huutaa Jeesuksen nimeä julkisesti, he voivat antaa vakuuttavia todistuksia, ja he voivat jopa sanoa: "Jeesus on Herra". Mutta se mitä he eivät voi sanoa on: "Jeesus on minun herrani".

Kun tämä nuori nainen, nyt uudestisyntynyt, hän pyytää äitiään sanomaan: "Jeesus on minun herrani", äiti kieltäytyy. Hänen kristillinen pintakiilto varisee näin pois.

Kunnes minä kuulen George W. Bushin sanovan "Jeesus on minun herrani", tulen olemaan skeptinen. Itse asiassa, kaikkien todellisten kristittyjen pitäisi olla epäluuloisia kaikkea sitä kohtaan mitä me näemme, kuulemme tai luemme. Me elämme nyt lopun aikoja, ja vertaansa vailla oleva eksytys on keskellämme täydessä voimassaan. Lisäksi, entistä useammat "kristityt" johtajat ovat näinä päivinä paremminkin "lustetta" kuin aitoa viljaa". Meidän täytyy olla huolellisia, varovaisia, ja meillä täytyy olla juuret Jumalan Sanassa kun me kuljemme läpi tämän hengellisen miinakentän, joka on vaarallisempi kuin koskaan aikaisemmin. Mutta nosta katseesi ylös, meidän linastajamme on tulossa.

---------------------------------

Oletko sinä hengellisesti valmis? Onko sinun perheesi? Suojeletko sinä riittävästi rakkaitasi? Tämän ministeriön tarkoitus on saada sinut ymmärtämään vaara joka uhkaa sinua, ja auttaa sitten sinua löytämään keinoja, kuinka varoittaa ja suojella rakkaitasi. Sitten kun olet kauttaaltaan valmis, sinä voit myös käyttää tietojasi keinoina avata ovi keskustelulle pelastumattoman henkilön kanssa. Minä olen tehnyt sitä monta kertaa ja olen nähnyt ihmisten tulevan Jeesuksen luokse tämän seurauksena. Nämä vaaralliset ajat ovat myös aikoja jolloin me voimme tuoda monta sielua Jeesukselle Kristukselle, saaden aikaan ikuisen muutoksen.

Jos olet ottanut Jeesuksen Kristuksen vastaan henkilökohtaisena vapahtajanasi, mutta olet ollut hyvin välinpitämätön hengellisellä matkallasi Hänen kanssaan, sinun täytyy välittömästi pyytää Häneltä anteeksiantoa sekä uudistumista. Hän antaa sinulle välittömästi anteeksi sekä täyttää sydämesi Pyhän Hengen ilolla. Sitten sinun tarvitsee aloittaa päivittäinen rukouselämä ja henkilökohtainen Raamatun opiskelu.

Jos sinä et ole ottanut Jeesusta vastaan henkilökohtaisena vapahtajanasi mutta olet tullut ymmärtämän Hänen todellisuutensa sekä lopun aikojen lähestymisen, ja haluat ottaa vastaan Hänen ilmaisen Ikuisen Elämän lahjansa, sinä voit tehdä sen nyt, omassa kodissasi. Kun sinä kerran olet ottanut Hänet vastaan vapahtajana, olet hengellisesti uudestisyntynyt, ja saat olla aivan yhtä varma Taivaaseen pääsystä kuin olisit jo siellä. Sitten sinä voit levätä vakuuttuneena siitä että Antikristuksen valtakunta ei pääse käpälöimään sinua hengellisesti.

Jos haluat syntyä uudesti käänny meidän pelastussivulle nyt.

Me toivomme että tämä ministeriö on siunannut sinua tehtävässään opettaa sekä varoittaa ihmisiä, jotta he voisivat nähdä tulevan "Uuden maailmanjärjestyksen" -- Antikristuksen valtakunnan -- päivittäisissä uutisissa.

Lopulta me haluamme kuulla sinusta. Sinä voit kirjoittaa (englanniksi!) meille osoitteeseen:

Cutting Edge Ministries
11 Robert Toner Blvd., Ste 5-393
North Attleboro, MA 02763-1156

Sinä voit myös lähettää sähköpostia meille.

Tämä on Cutting Edge -misniteriön artikkeli numero 1398



Käännetty Cutting Edge -ministeriön suostumuksella.

Kääntäjä: Pasi Toivonen
patato@mantta.fi

Takaisin