Presidentti Bush julistettu Kristillisen Koalition tosiasialliseksi johtajaksi (osa 2)

Edelleen, Bush on jatkanut Pöytäkirjojen polun kulkemista, jonka Clinton aloitti, ja hän jatkaa lopullisten suunnitelmien noudattamista, kohti Antikristuksen globaalia valtakuntaa. Sitten Ravenscroft kuvaa Thule-seuran vihkiytyneiden rituaaleja: "He olivat kaikki satanisteja jotka harjoittivat mustaa magiaa. He olivat yksinomaan kiinnostuneita tietoisuuden tasonsa nostamisesta; jota he tekivät rituaaleilla, joita he suorittivat pahojen ja ei-inhimillisten älyjen tietoisuuksille Universumissa, sekä saavuttaen keinot kommunikointiin näiden älyjen kanssa." [s. 161].

Täten, vihkiytyneet Kuoleman seurojen veljeskunnissa harjoittivat mustaa magiaansa rituaaleilla joiden avulla on tarkoitus kommunikoida demonisen isännän kanssa! Miksi useammat amerikkalaiset eivät ole huolissaan siitä, että Presidentti Bush, hänen isänsä ja hänen isoisänsä ovat vihkiytyneet tällaisen mustan magian salaseuran oppeihin?

Sitten Ravenscroft jatkaa selittämällä mustaan magiaan vihkiytyneiden voimaa Kuoleman veljeskunnissa:

"Rituaaliseen magiaan vihkiytyneet, sekä mustaan että valkoiseen, etsivät tietoisuutensa laajentamista, mitä he kutsuvat 'Planeetallisen kehän astraali-valoksi'. Heidän maagisten riittiensä tarkoitus on kanavoida kosmiset voimat tai nostaa esiin näiden voimien 'heijastus' syvyyksistä joissa ne ovat. Apuna tämän toteuttamisessa käytetään paljon erilaisia merkkejä, symboleja, värejä ja muotoja; näitä käytetään osana rituaalia jotta ohjattaisiin maagikko yhteyteen näidenvoimien kanssa joita hän haluaa palvella... Liikkeelle saava voima, sitten, kaikissa maagisissa operaatioissa, on maagikon harjoitettu tahto. Kaikki seremoniallisen magian lisävarusteet -- valot, värit, ympyrät, kolmiot, suitsukkeet -- ovat pelkästään apuvälineitä kohdistamaan maagikon tahto puhtaan energian loimuavaan virtaan." [s. 163].
Nyt sinä tiedät, miksi on niin tärkeää että Presidentti Bush seisoi Israelin lipun edessä sen sijaan että olisi seissyt Yhdysvaltain lipun edessä 11.12.2001. Israelin lipun heksagrammi on maailmanlaajuisen Illuminatin symboli, ja Bush antoi merkin kaikille okkultisteille siitä että hän noudattaa Pöytäkirjojen suunnitelmia aivan niinkuin Hitlerkin teki.

Kuoleman veljeskunnissa harjoitettu seksuaalinen magia

"Rituaalisen magian muoto johon Eckart vihki Adolf Hitkerin oli samantapaista, ja se oli peräisin Aleister Crowleyn kauhistuttavasta seksuaalisesta magiasta... tämän ällistyttävän keskiaikaisen magian alkuperä voidaan jäljittää vapaamuurari Robert Wentworth Littleen, ja Samuel Liddell Mathersiin... myöhemmin mathersista tuli erään 1900-luvun pahamaineisimman mustan magian harjoittajan -- Aleister Crowleyn -- vieras... Crowley löysi asteittaisesti polun sen tyyppiseen mustaan magiaan jota Klingson harjoitti 1000 vuotta sitten. Hänen oppilaansa keskittyivät kaikenlaisiin seksuaalisiin riitteihin... hän nousi kaikkein korkeimmalle asteelle, jossa seksuaaliset toimet ottivat keskeisen osan seremoniassa." [s. 166-167].

"Ajan kuluessa Crowley kietoutui yhä kieroutuneenpiin ja sadistisempiin seksuaalisiin riitteihin. Hänen riitteihinsä sisältyivät eläinten uhraaminen, seksuaaliset orgiat, verille ruoskiminen ja sodomia. Hän havaitsi, että osallistuminen kaikkein sadistisimpiin rituaaleihin saivat uinuvat visiot hereille ja antoivat ilmiömäisiä maagisia voimia... Ensin Crowley kutsui esiin Antikristuksen, Ilmestyskirjan pedon... saman apokalyptisen hengen joka ilmestyi Dietrich Eckartille ja Alfred Rosenbergille Thule-seuran spiritistisessä istunnossa Münchenissä."

Nämä ovat Kuolleiden veljeskunnan todelliset kasvot; seura jonka jäseneksi Presidentti George W. Bush on vihkiytynyt eliniäkseen! Hitlerin Thule-seura on identtinen Bushin Pääkallon ja Sääriluiden järjestön kanssa! Näiden vihkiytyneet ottavat osaa samoihin rituaaleihin, vannovat samoja valoja ja ottavat osaa samaan okkultistiseen kuolema/hautaaminen/ylösnousemus-seremoniaan!

Älä kulje harhaan. Onko sinulla rohkeutta ja hengellistä näkökykyä uskoa tämä? Kenties sinä voit nyt ymmärtää hengellisen eksytyksen, jonka syövereihin liberaali protestanttinen papisto ja Presidentti Bush taitavasti johdattavat ja jolta he verhoavat amerikkalaisten silmät. Me olemme kirjoittaneet monta artikkelia joissa kerrotaan totuus siitä että Adolf Hitler oli täydellinen Antikristuksen lajityyppi, ja että hän täydellisesti ohjasi Saksan niiden muutosten läpi, jotka muuttivat valtion Illuminaatin visioimaan muotoon, ja jota Bush ja Clinton kopioivat.

Eräs Hitlerin toimenpiteistä joilla hän muutti Saksan Uuteen maailmanjärjestykseen tapahtui hengellisellä alueella. Tämän toimenpiteen amerikkalaiseen vastineeseen me käännämme nyt huomiomme. Ensimmäinen askel jonka me otamme on Kristillisen koalition ja sen perustajan -- ja entisen Presidentin -- Pat Robertsonin tutkiminen.

Tutkimassa Kristillistä koalitiota ja sen perustajaa, Pat Robertsonia

Pat Robertson on ollut ongelmallinen niille meistä jotka uskovat, että kristillinen johtaja ja hänen organisaationsa täytyy tutkia Raamatun valossa, jotta me voisimme "koetella henget" nähdäksemme ovatko ne Jumalasta. [1 Joh. 4:1].

Kristitty lakimies ja kirjailija Constance Cumbey omistaa kappaleen kirjastaan Pat Robertsonille, hänen CBN:lleen ja 700-Clubilleen. Salli meidän tutkia tosiasioita joita hän paljastaa kirjansa "A Planned Deception: The Staging of a New Age Messias" kappaleessa "Salainen valtakunta":

"He haluavat käynnistää Kristuksen hallintavallan täällä Maan päällä. Tämä ei ole Raamatullinen päämäärä." [s. 147].
Constance on täysin oikeassa. Missään kohtaa Raamatussa ei käsketä kristittyjä "käynnistämään Kristuksen hallintavaltaa Maan päällä". Kuitenkin, on useita lahkoja jotka opettavat tätä väärää oppia. On järkytys, että kristillinen johtaja jolla on fundamentalistin sädekehä opettaa tällaista harhaoppia.

Pat Robertson on "kieltänyt Raamatun erehtymättömyyden". [s. 148]. Tämä on vakava harhaoppi ja sellainen joka välittömästi kumoaa Robertsonin fundamentalismin, vaikka hän kuinka monta kertaa tahansa vetoaisi Jeesuksen Kristuksen nimeen ohjelmissaan. Kuten me pian tulemme näkemään, Adolf Hitler säännöllisesti vetosi Jeesuksen Kristuksen nimeen, erityisesti ollessaan yhteydessä kansalliseen kirkkoonsa, joka tunnetaan nimellä "Positiivisen Kristillisyyden kirkko".

Pat Robertson on myös ottanut ystävällisesti vastaan häpeämättömiä New Agen kannattajia, kuten Jeremy Rifkinin ja Alvin Tofflerin. Muut New Age -johtajat joita on mainostettu Robertsonin Show:ssa ovat Richard Foster, Bruce Larson, Robert Schuller ja Dennis Waitley." [s. 148-149].

"Pat Robertson on antanut useita profetioita jotka eivät ole toteutuneet. Hän profetoi että ahdistuksen aika alkaisi vuonna 1982, ja kun näin ei tapahtunut, hän profetoi saman uudelleen vuodeksi 1984."
Pat Robertson opettaa oppeja jotka eivät ole Raamatullisia. Esimerkiksi:
Älä kulje harhaan: satanistit opettavat vastavuoroisuuslakia; kristittyjen johtajien ei sovi opettaa tällaista!

Robertsonin okkultistinen opetus jatkuu:

Tämä "paljastus" kuulostaa pelottavan paljon samalta kuin saatanallinen ilmestys jonka Alice Bailey sai mestari D. K:lta suunnitelmaansa kuinka rakentaa Antikristuksen valtakunta, kirjaansa "The Externalisation Of The Hierarchy". Kuuntele: "...pitlään odotettu Jumalan valtakunta on yksinkertaisesti sieluja kontrolloivien ihmisten ilmestyminen Maan päälle jokapäiväiseen elämäämme, sekä kaikkien lavasteiden... tosiasia nousee esiin, että valtakunta on aina ollut läsnä, mutta jäänyt tunnistamattomaksi..." [s. 588-589].

Robertson opettaa kristilliselle yleisölleen saatanallisia doktriineja kristillisiin sanoihin verhottuna!

Nyt, kun me voimme nähdä, että Pat Robertson yksinkertaisesti verhoaa New Agen konseptit ja päämäärät kristilliseen terminologiaan, me voimme nähdä että hänen Kristillinen koalitionsa on yksinkertaisesti osa häntä itseään, vain laajemmassa muodossa. Tämä tarkoittaa, että Kristillinen koalitio ei ole fundamentalistinen kristillinen organisaatio jota se esittää. Parhaimmillaankin se on vain liberaalia protestanttisuutta joka käytännössä kieltää Vapahtajan jota se sanoo palvelevansa!

Tarkastellaan lähemmin Kristillisen Koalition lausuntoja Bushista

"On useita syitä imarteluun. Uskonnolliset konservatiivit ovat pitäneet Bushia omiensa joukkoon kuuluvana Presidentinvaaleista lähtien, kun hän kertoi Jeesuksen ohjauksesta... Bushin kädenjälki terrorisminvastaisessa kampanjassa 9/11 jälkeen on lujittanut hänen asemaansa sillä että tämä tapahtuma on antanut hänestä kuvan vahvana johtajana, joka taistelee hyvän joukoissa pahuutta vastaan. 'Minä luulen että Robertson astui sivuun koska paikka oli jo täytetty', sanoi Gary Bayer, uskonnollinen konservatiivi joka haastoi Bushin Republikaanien esivaaleissa. Bush on tämä johtaja juuri nyt. ...sodan luonne on sellainen että se on nostanut tunteen, että Valkoisessa Talossa on Jumalan mies."

"Konservatiiviset kristityt pitävät Bushin viimeaikaista menestystä osana Jumalallista suunnitelmaa. 'Minä olen kuullut että Jumala tiesi jotakin mitä me emme tienneet.', sanoi Ralph Reed, mies joka kerran johti Kristillistä Koalitiota. 'Evankelisessa mielessä, yleiskäsitys kaiken tietävästä Jumalasta on keskeinen osa heidän teologiaansa. Hänellä oli tietoa jota kenelläkään toisella ei ollut; hän tiesi että Bushilla oli kyky johtaa tällä tiellä.'"

"Edelleen, jotkin niistä jotka ympäröivät Bushia sanovat, että heillä on tunne siitä, että mukana on korkeampi tarkoitus. 'Minä luulen että Bush on Jumalan mies tällä hetkellä, ja minä sanon tämän suurella nöyryydellä.', Bushin avustaja Tim Goeglein, mies jota kuvataan 'vahvaksi evankeliseksi' kertoi World Magazinelle, kristilliselle julkaisulle... Bushin pyrkimysten menestymisestä. 'Hän on Kristillisen oikeiston johtaja', sanoi Marshall Wittman, entinen Kristillisen Koalition hahmo joka tekee nyt töitä Hudson Instituutille." Huomioi: Hudson Instituutti on illuministinen suunnittelu-ryhmä.

"...Jean Bethke Elstain, University of Chicago Divinity School, kirjoitti 'voimallisesta ja liikuttavasta hetkestä' Bushin sekä ekumeenisten uskonnollisten johtajien kanssa. 'Eräs meidän ryhmästämme kysyi: >>Herra Presidentti, mitä me voimme tehdä eteesi?>> Hän kertoi, että me voisimme rukoilla hänen puolestaan, maan puolesta sekä perheen puolesta. Hän uskoo rukouksen voimaan sekä tarvitsee viisauttaa, johdatusta ja armoa. Kreikkalaiskatolinen arkkipiispa kutsuttiin johtamaan meidät rukoukseen. Me kaikki otimme toisiamme kädestä kiinni ja rukoilimme muodostaen ympyrän, myös Presidentti.'"

The University of Chicago Divinity School on Rockfellereiden rahoittama, liberaali opinahjo joka kieltää monet uskon avain-doktriinit. [Tri. Cathy Burns]. Avain New Age -kirjailijat ovat tehneet selväksi sen, että ekumeenisella liikkeellä on rooli heidän Uuden maailmanjärjestyksensä suunnittelussa: ekumenian on tarkoitus päällystää tie uudelle globaalille uskonnolle, Antikristuksen uskonnolle. Täten, meillä on komea esitys siitä kun liberaali, New Ageen suuntautunut, ekumeeninen, kristillinen koalitio julistaa Bushin heidän johtajakseen! Mitä ihmettä siellä on oikein meneillään? Koska niin monet avaintekijät käyvät läpi samanlaisia muutoksia kuin Natsi-Saksassa Adolf Hitlerin aikana, minä ihmettelen, että olemmeko me todistamassa uskonnollisen kirkon muotoutumista; sellaisen jolla on yhtäläisyyksiä kansalliselle "kristilliselle" kirkolle joka muodostui Hitlerin ohjauksessa 1930-luvulla? Me olemme jo nähneet, että Hitler ja Bush kuuluivat identtisiin saatanallisiin salaseuroihin. Saattaisiko Bush seurata Hitlerin jalanjälkiä uskonnollisella alueella?

Hitlerin Kansallinen Positiivinen Kristillinen kirkko

Koska useimmat ihmiset eivät tiedä, että Hitler muodosti kansallisen kristillisen kirkon, salli meidän opettaa sinua. Siihen aikaan kun hän nousi ehdottomaan yksinvaltiuteen, Hitler alkoi tehdä suunnitelmia luoda "kristillinen" kirkko joka palvelisi hänen tarkoitusperiään. Hän onnistui tekemään pienen ihmeen luodessaan Positiivisen Kristillisen Kirkon, joka eksytti erottelukyvyttömät ihmiset kansassa. Hitler piti olemassaolevaa kristillistä kirkkoa liian fundamentalistisena, liian kapea-alaisena ja liian heikkona jotta sillä olisi ollut käyttöä saksalaisessa Uudessa maailmanjärjestyksessä. Siksi, hän kutsui koolle kirkkojen koalition jotka liittyisivät hänen uuteen Positiiviseen Kristilliseen Kirkkoonsa.

Hitler aloitti tämän projektin luomalla Jeesuksen Kristuksen uudestaan, ja jatkoi sitten määrittelemällä uudelleen avain-doktriinit. Trevor Ravenscroft kertoo meille tästä Jeesuksen uudelleen luomisesta: "...Jeesus kristus oli pitkä vaalea, ihmeellinen gallialainen jonka verestä hyvin suuri osuus oli ei-juutalaista... Jeesus ei ollut juutalainen. Hän oli arjalainen... Kristuksen veri vuodatettiin erityisesti arjalaisten ihmisten puolesta." ["The Spear of Destiny", s. 120].

Edelleen, Hitler korvasi pakanallisilla käsitteillä synnin, lunastuksen, Jeesuksen Kristuksen kuoleman, hautaamisen ja ylösnousemuksen, konfirmaation ja häät. Kuten me olemme todenneet muissa yhteyksissä, kaikki pakanalliset palvontamenot pyörivät väärennetyn kuolema/hautaaminen/ylösnousemus -selityksen ympärillä. Hitlerin "Positiivinen kristillisyys" ei ole poikkeus.

Kuitenkin, Hitler teki paljon verhoustyötä saadakseen uuden kirkkonsa sanat ja lauseet kuulostamaan tutuilta todellisten kristittyjen korvissa. Näin hän kykeni eksyttämään monet. Hitler uskoi, että tämä Positiivinen Kristillinen Kirkko olisi hyvin tärkeä jotta uusi maailmanjärjestys saataisiin syötettyä Saksan kansalle.

Jos sinä tutkit huolellisesti uudestaan tutkielmamme Pat Robertsonista ja hänen organisaatiostaan, sinä voit nähdä että hän on määritellyt uudestaan fundamentalistisia Raamatullisia oppeja, ja että hän on puolustanut Uutta maailmanjärjestystä. Me näimme, että Rpbertson esitteli pakanallisia käsitteitä verhottuina kristillisiltä kuulostavilla termeillä: karma, näkymättömien maailmojen olemassaolo, vastavuoroisuuslaki, se että utopialainen valtakinta voitaisiin perustaa Maan päälle Valittujen toimesta, rukous visualisoinnin kautta ja paljon muuta!

Koska Pat Robertson ja hänen organisaationsa ovat uudelleen määritelleet kristillisiä termejä pakanallisten oppien mukaan -- samaa mitä Hitler teki Positiivisen Kristillisen Kirkkonsa kanssa -- meidän täytyy vain ihmetellä, jos Bush ei ole nyt asteittaisesti johtamassa meitä kohti kansallista kirkkoa jonka johtaja hän olisi. Hitler tunsi että tämä askel olisi ehdottoman tärkeä jotta perustettaisiin Uusi maailmanjärjestys Saksaan; saattaisiko Bush tuntea, että tällainen kansallinen kirkko olisi tarpeen jotta saataisiin perustettua Uusi maailmanjärjestys Amerikkaan?

Monet ihmiset jotka haluavat uskoa, että Presidentti Bush on uudestisyntynyt kristitty, viittaavat hänen "uskontunnustukseensa" ja "kääntymykseensä" Jeesuksen Kristuksen puoleen. Salli meidän viettää hetki ja tarkastella näitä lausuntoja uudestaan:

"Itse asiassa, päätökseni siemenet oli istutettu vuosi aikaisemmin, Pastori Billy Grahamin toimesta... se mitä hän sanoi laittoi muutoksen kipinän minun sydämeeni. Minä en muista tarkasti hänen sanojaan... sinä viikonloppuna pastori Graham istutti sinapinsiemenen sieluuni, siemenen joka kasvoi seuraavan vuoden aikana. Hän johti minut polulle ja minä aloin kulkea sitä pitkin. Se oli alku muutokselle minun elämässäni... se oli alku uudelle vaellukselleni jossa minä omistan sydämeni Jeesukselle Kristukselle."

"Minä nöyryydellä opin, että Jumala lähetti Poikansa kuolemaan minunlaisen syntisen vuoksi. Minua lohduttaa tieto, että Poikansa kautta minä voin löytää Jumalan ihmeellisen armon, armon joka ylittää jokaisen rajan, jokaisen esteen ja joka on avoin jokaiselle. Kristuksen elämän rakkauden kautta minä pystyn ymmärtämään uskon elämäämuuttavan voiman."

Nyt, tämä kuulostaa todelliselta uskontunnustukselta, eikö niin? Mutta, entäpä jos jokainen tämän lausunnon avainsana on salaisesti uudelleen määritetty? Bush kertoi että Billy Graham oli avain-elementti hänen "kääntymyksessään".

Mutta, me tiedämme jo, että Billy Graham vastaanotti paljon salaista tukea globaaleilta Illuminati-johtajilta läpi koko uransa, alkaen mahdollisesti vuonna 1943. [Tri. Cathy Burns, "Billy Graham and His Friends: A Hidden Agenda"].

Entäpä jos tämä kääntymys olikin nokkela väärennös joka verhottiin kristillisiltä kuulostaviin sanoihin? Ennenkuin sinä automaattisesti hylkäät tämän mahdollisuuden, salli minun esitellä sinulle uskontunnustus jota Hitlerin nuoriso toisti yhä uudestaan, kunnes he tunnustivat kuuliaisuutensa Hitlerin Positiiviselle Kristilliselle Kirkolle.

Hitlerin Positiivisen Kristillisen Kirkon uskontunnustus

"Me saksalaiset kristityt uskomme Vapahtajaamme Jeesukseen Kristukseen, Hänen Ristinsä voimaan, ja hänen ylösnousemukseensa... Saksa on meidän tehtävämme, Kristus on meidän voimamme!"

"Uskomme lähde ja vahvistus on Raamatun Jumalallinen ilmestys ja todistus jota isämme kantoivat. Uusi Testamentti, meille, on pyhä dokumentti Herraltamme, Vapahtajaltamme, ja Hänen Isänsä valtakunnasta. Vanha Testamentti, meille, on esimerkki Jumalan keinoista kouluttaa ihmisiä. Meidän uskossamme se on arvokas siinä laajuudessa että se avaa silmämme ymmärtämään Vapahtajamme elämää, ristiinnaulitsemista ja ylösnousemusta."

"Tapa jolla täyttää Saksan laki, on uskollinen saksalainen seurakunta. Siinä, Jeesus, Herra hallitsee armossa ja anteeksiantamuksessa. Siinä palaa pyhän uhrin tuli. Siinä, Yksin, Vapahtaja kohtaa Saksan kansan ja antaa uskoon lujuutta. Tästä saksalaisten kristittyjen yhteisöstä kasvaa Saksan Kristillinen kansankirkko, joka syleilee Adolf Hitlerin Kansallis-sosialistisen valtion koko kansaa."

Tämä on ensinäkemältä voimaklas kristillisen uskon tunnustus, eikö niin? Se varmasti "vahvistaa" uskon avain-doktriinit, ainakin yhtä hyvin kuin Bushin uskontunnustus jota lainasimme ylempänä. Mutta, avainsanat tässä Positiivisen Kristillisen Kirkon julistuksessa oli kaikki salaisesti uudelleen määritelty, ja vain muutamat ihmiset Saksassa tiesivät tästä.

Tämä Positiivisen Kristillisen Kirkon julistus päättyi kaikkein empaattisimpiin sanoihin: "Yksi kansa, yksi Jumala, yksi tasavalta, yksi kirkko!"

Omassa lausunnossaan kääntymyksestään, George Bush myös lausuu empaattisesti: "Yksi Paimen ja yksi lammastarha, nyt juutalainen ja kristitty, kokoontuvat, monilta kaukaisilta rannoilta, alttarin ympärille polvistuen, yhtä yhteistä Jumalaa palvoen."

Kuvittele! Hitlerin Nuoret ja George W. Bush vahvistavat samaa hengellistä pohjaviivaa! Itse asiassa, tämä Bushin lausunto on täydellistä vapaamuurariutta, heidän ihmisen veljeskuntansa käsialaa. Jeesus varoitti meitä hengellisestä eksytyksestä, joka olisi Lopun aikojen tunnusmerkki. [Matt. 24:4,11,24]. Me totisesti näemme hengellisen eksytyksen ryntäävän suojamuureja vastaan tässä maassa tänään; sitä auttavat ja kannustavat ihmiset jotka ovat tietämättömiä Raamatusta, ja joilla on halu kuunnella "petollisia illuusioita".

Olemmeko me kehityksen alussa, joka johtaa Kansalliseen kirkkoon -- Kristilliseen Koalitioon -- jonka johtaja on Bush? Meidän täytyy vain odottaa ja katsoa kuinka tilanne kehittyy. Mutta yksi asia on varma: Uusi maailmanjärjestys jatkaa nopeaa tulemista meidän keskellämme, kaikissa vivahteissaan.

Lista artikkeleista jotka esittelevät tämänhetkisiä yhtäläisyyksiä Hitlerin Uuden maailmanjärjestyksen kanssa

---------------------------------

Oletko sinä hengellisesti valmis? Onko sinun perheesi? Suojeletko sinä riittävästi rakkaitasi? Tämän ministeriön tarkoitus on saada sinut ymmärtämään vaara joka uhkaa sinua, ja auttaa sitten sinua löytämään keinoja, kuinka varoittaa ja suojella rakkaitasi. Sitten kun olet kauttaaltaan valmis, sinä voit myös käyttää tietojasi keinoina avata ovi keskustelulle pelastumattoman henkilön kanssa. Minä olen tehnyt sitä monta kertaa ja olen nähnyt ihmisten tulevan Jeesuksen luokse tämän seurauksena. Nämä vaaralliset ajat ovat myös aikoja jolloin me voimme tuoda monta sielua Jeesukselle Kristukselle, saaden aikaan ikuisen muutoksen.

Jos olet ottanut Jeesuksen Kristuksen vastaan henkilökohtaisena vapahtajanasi, mutta olet ollut hyvin välinpitämätön hengellisellä matkallasi Hänen kanssaan, sinun täytyy välittömästi pyytää Häneltä anteeksiantoa sekä uudistumista. Hän antaa sinulle välittömästi anteeksi sekä täyttää sydämesi Pyhän Hengen ilolla. Sitten sinun tarvitsee aloittaa päivittäinen rukouselämä ja henkilökohtainen Raamatun opiskelu.

Jos sinä et ole ottanut Jeesusta vastaan henkilökohtaisena vapahtajanasi mutta olet tullut ymmärtämän Hänen todellisuutensa sekä lopun aikojen lähestymisen, ja haluat ottaa vastaan Hänen ilmaisen Ikuisen Elämän lahjansa, sinä voit tehdä sen nyt, omassa kodissasi. Kun sinä kerran olet ottanut Hänet vastaan vapahtajana, olet hengellisesti uudestisyntynyt, ja saat olla aivan yhtä varma Taivaaseen pääsystä kuin olisit jo siellä. Sitten sinä voit levätä vakuuttuneena siitä että Antikristuksen valtakunta ei pääse käpälöimään sinua hengellisesti.

Jos haluat syntyä uudesti käänny meidän pelastussivulle nyt.

Me toivomme että tämä ministeriö on siunannut sinua tehtävässään opettaa sekä varoittaa ihmisiä, jotta he voisivat nähdä tulevan "Uuden maailmanjärjestyksen" -- Antikristuksen valtakunnan -- päivittäisissä uutisissa.

Lopulta me haluamme kuulla sinusta. Sinä voit kirjoittaa (englanniksi!) meille osoitteeseen:

Cutting Edge Ministries
11 Robert Toner Blvd., Ste 5-393
North Attleboro, MA 02763-1156

Sinä voit myös lähettää sähköpostia meille.

Tämä on Cutting Edge -työryhmän artikkeli numero 1596b



Käännetty Cutting Edge -työryhmän suostumuksella.

Kääntäjä: Pasi Toivonen
patato@mantta.fi

Takaisin