Tempaus -- kristityt tänä päivänä näyttävät unohtaneet, että Jumala koettelee pyhiään

 

Alaotsikko: Rapture-intoilu on nyt epidemia fundamentalististen uskovien keskuudessa

Uusi maailmanjärjestys on tulossa! Oletko valmis? Kun sinä kerran tulet ymmärtämään, mikä tämä "Uusi maailmanjärjestys" todella on ja kuinka sitä asteittain valmistellaan, sinun on mahdollista nähdä sen kehittyminen päivittäisissä uutisissa!!

Opi kuinka voit suojella itseäsi ja rakkaitasi.

Valmistaudu yllättymään, niin että sinä et enää ikinä seuraa uutisia samalla tavalla.
 
 

Sinä olet nyt

Cutting Edge -ministeriössä



Pastori Ron Riffe kirjoitti suurimman osan tämän artikkelin materiaalista. Me olemme todella kiitollisia niistä oivalluksista jotka Pyhä Henki on antanut hänelle tällä hyvin kriittisellä historian hetkellä. Kuuntele huolellisesti, Jumalan Sana saattaa puhua juuri Sinulle tämän viestin kautta. Kuitenkin, ennenkuin me aloitamme, haluamme muistuttaa lukijoitamme että Cutting Edge on ehdottomasti Pre-Tribulation -ministeriö. Me siis uskomme, että Herra tulee takaisin noutamaan seurakuntansa ennen seitsemän vuotta kestävää ajanjaksoa joka tunnetaan nimellä Suuri ahdistus. Jumala selvästi ilmoittaa, että tämä jakso alkaa kun Antikristus vahvistaa rauhansopimuksen Israelin johtajien kanssa (Daniel 9:27). Paina tämä mieleesi, koska liian monet ihmiset on harhautettu uskomaan että Ahdistuksen aika alkaa silloin kun Antikristus ilmestyy; tämä ei ole totta.

Tällä hetkellä, kun minä yritän koota näitä ajatuksiani, vuoden 1999 viimeiset päivät ovat nopeasti vähenemässä. Vain kuukauden päästä uusi vuosi on keskellämme; vuosi jonka monet äänekkäästi julistavat olevan uuden vuosituhannen alun (tämä ei ole aivan totta, sillä uusi vuosituhat alkaa, kun vuosi 2000 on ohi). Mikäli Y2K -tietokoneongelmat olisivat murto-osaltaankin niin pahoja kuin mitä ne voisivat olla, seuraukset voisivat romuttaa kaikkien maailman kansakuntien taloudet ja palauttaa meidät kirjaimellisesti keskiajalle. Sitten me huomaamme, että Kiina ja Pohjois-Korea "kalistelevat sapeleitaan" ja uhkaavat sodalla. Kun tämän lisäksi militantti Islam uhkailee "Suurta saatanaa"; Yhdysvaltoja, meidän tulevaisuudellamme on synkkä värivivahde!

Hämmästyttävää kyllä, ylivoimainen enemmistö fundamentalisista ja/tai evankelisista kristityistä säilyttää iloisen ilmeen naamallaan. Kun heitä painostetaan kertomaan syy optimismiinsa, vastaus perustuu tavallisesti uskomukseen, että Jumala ei koskaan sallisi lapsensa, "Kristuksen morsiamen" kärsiä tällaisista asioista. Tämän vuoksi tempaus tulee väliin ja säästää meidät kaikki huonoilta kokemuksilta. Todellako? Minä myös uskoin tähän monta vuotta koska minä halusin uskoa siihen. Kuitenkin, kun minä pakottauduin syventymään siihen mitä Raamattu itse asiassa opettaa, minä nopeasti havaitsin, että Raamatussa ei ole tällaisia profeetallisia lupauksia.

Itse asiassa, Kirkon historia on täpötäynnä seikkoja jotka eivät tue tämä "Hui-hai" -asennetta. Ensimmäisestä Helluntaipäivästä tähän päivään Jumalan valittuja on kidutettu ja surmattu miljoonittain. Meidän ongelmamme tänään (erityisesti Yhdysvalloissa) on se, että me olemme saaneet nauttia 50 vuoden ajan ennenkokemattomasta vauraudesta kaikkialla teollistuneessa maailmassa, ja minä pelkään että nämä "hyvät ajat" ovat sokeuttaneet useimmat meistä näkemästä todellisuutta. Kristinusko seisoo yksin maailman muiden uskontojen joukossa siinä kun meidän Raamattuun perustuvat oppimme eivät lupaa meille mitään kouriintuntuvaa aineellista hyvää, vaan vainoa ja kärsimystä tämän elämän ajaksi. Tosin on niitäkin jotka saarnaavat "terveyttä ja vaurautta", mutta on halpamaista tehdä niin. Raamatunkohdat joita he käyttävät virheellisiin saarnoihinsa ovat melkein aina Vanhasta Testamentista ja koskevat lupauksia jotka on annettu yksinomaan juutalaisille. Kun kristitty yrittää omia Israelille annettuja lupauksia hän on hyvin horjuvalla maaperällä! Esimerkiksi, hyvin harvat kristityt tänään ovat niin lapsellisia että he väittäisivät maan -- jonka Jumala lupasi Israelille -- kuuluvan heille. Silti monet kristityt väittävät, että juutalaisille annetut terveyttä ja vaurautta koskevat lupaukset kuuluvat myös heille. Mitä olennaista eroa tässä on? Minä uskon, että samanlainen Raamatun väärin tulkitseminen on syyllinen myös tämänhetkiseen "Rapture-intoilu" -epidemiaan uskovien keskuudessa.

Meille on kerrottu 1.Tessalonikalaiskirjeessä 5:9, että "Jumala ei ole määrännyt meitä vihaan". Kaikki konservatiiviset Raamatuntulkitsijat kertovat meille, että viha viittaa Jumalan vihaan joka vuodatetaan maan päälle Suuren ahdistuksen aikana. Siksi "Kristuksen morsian", seurakunta voi melko luottavaisena kohdata tulevaisuuden tietoisena siitä, että meidän ei tarvitse kulkea näiden kauhistuttavien aikojen läpi. Tämän skenaarion mukaan Jumala astuu alas Taivaista ja kohtaa seurakuntansa ilmassa säästäen meidät Hänen vihaltaan. Mikä ihmeellinen ja lohduttava opetus tämä on!

Kuitenkin, minä en haluaisi olla se, jonka täytyy osoittaa tämä; mutta entä paholaisen viha? Entä ihmisten viha? Olemmeko me immuuneja näillekin? Tarjoaako tempaus "Yksi koko sopii kaikille" -ratkaisua hyvin ilmeiseen uhkaan joka kohtaa meidät lähi-tulevaisuudessa? Vastaus on "Ei välttämättä". Ennenkuin Herra tulee hakemaan seurakuntansa me voimme helposti kohdata kiivasta vainoa ja jopa kuoleman. Tämä on itse asiassa ollut tavallista läpi koko Kirkon historian, joten miksi me olisimme erikoistapaus? Calgaryn profeetallisen konferenssin aikana marraskuun 27.-28. päivänä kristitty kirjailija Fritz Springmeier antoi täydellisen esimerkin siitä, kuinka "Rapture-intoilu" voi tehdä tyhjäksi kristittyjen yksilöiden uskomusrakennelman. Ennenkuin Mao Tse-Tung perusti kommunismin Kiinaan, fundamentalistiset kristityt amerikkalaiset ja eurooppalaiset lähetystyöntekijät olivat olleet aktiivisia yli sadan vuoden ajan perustaen virkeän kansallisen kirkon jossa oli noin miljoona kastettua kiinalaista jäsentä. Kun Puhemies Maon joukot jatkoivat Kansallismielisten nujertamista, moni uudestisyntynyt kiinalainen alkoi pelätä kohtaloaan. Kuitenkin, kristityt lähetyssaarnaajat olivat vakuuttaneet heidät siitä, että heidän ei tarvinnut pelatä, koska Raamattu lupasi, että heidät temmattaisiin ylös ennenkuin he joutuisivat kommunistien käsiin. Tietenkään kiinalaisten uskovien tempausta ei tullut, ja monet heistä menettivät uskonsa tämän seurauksena. Valitettavasti, monet ihmiset näyttävät tänäänkin uskovan tämän tarinan, nyt kun me lähestymme Antikristuksen aikoja.

Ei tarvitse olla tohtorin tutkintoa sosiologiassa ymmärtääkseen, että liian monet ihmiset tänä päivänä osoittavat käyttäytymistapoja jotka ovat ajalta ennen toista maailmansotaa. "Svengaava 20-luku" oli saanut nimensä siitä, kun ihmiset olivat hulluina maallisiin iloihin seurauksena hurmiosta joka seurasi ensimmäisen maailmansodan loppumista. Ainoastaan pörssiromahdus sekä toinen maailmansota hillitsi väliaikaisesti heidän ruokahaluaan sekä paransi heidän itsepintaisen (ja naurettavan) uskomuksen, että maailmasta tulisi aina vain yhä parempi. Kuitenkin, ajan kuluessa vanhat opit ovat unohtuneet ja uudet sukupolvet ovat käytöksellään varmistaneet, että historia tulee taas toistamaan itseään. Tämä ajatus mielessäni minä ennustan, että me olemme taas lähellä uutta tragediaa, eikä tempaus tule meitä pelastamaan.

2.Tessalonikalaiskirjeen valtava väärinymmärrys



Jo monen vuoden ajan profetioita opiskelevat ovat pohtineet 2.Tessalonikalaiskirjeen lukua 2 ja yrittäneet piirtää jonkinlaista aikajärjestystä joka perustuisi siinä annettuun informaatioon. Jae 2 mainitsee sanan "Herran päivä", joka viittaa Suureen ahdistukseen. Jae 3 kertoo meille, että Herran päivä ei tule ennenkuin muut edeltävät tapahtumat ovat toteutuneet: (1) Tapahtuu luopumus, ja (2) laittomuuden ihminen (Antikristus) ilmestyy. Jae 8 antaa meille lisävalaistusta, koska se kertoo meille, että Antikristus ("Tuo laiton") ei ilmesty ennenkuin joku muu tapahtuma ottaa paikkansa.

Se, mikä tämä "jokin" on, on ollut ja on edelleen pähkäilyn aihe minulle. Jakeessa 7 me löydämme lausunnon "Jahka vain tulee tieltä poistetuksi se, joka nyt vielä pidättää..." Koska tässä jakeessa (englanninkielisessä versiossa) on kaksi viittausta sanaan "Hän", uskotaan yleisesti, että tämä sana viittaa Pyhään Henkeen. Minä uskon, että tämä tulkinta on oikea. Kuitenkin, yhteisymmärrys useimpien opettajien välillä on, että Pyhän Hengen pidättävä vaikutus poistuu tempauksessa yhdessä kristittyjen kanssa. Nämä opettajat uskovat, että tämä on selkeä todiste siitä että tempauksen täytyy tapahtua ennen Antikristuksen ilmestymistä.

Mutta, minä tunnen että tämä uskomus tai tulkinta on erittäin kyseenalainen! Miksi minä sanon näin? Palaa takaisin 1.Tess.5:2-3, ja me näemme tempauksen yleisen aikataulun. Apostoli Paavali on juuri puhunut tempauksesta luvun 4 jakeissa 13-18. Hän jatkaa sitten luvussa 5 kertomalla heille (tessalonikalaisille uskoville), että hänellä ei ollut enää tarvetta kirjoittaa enempää tästä aiheesta, koska he tiesivät täydellisesti, että Herran tulo hakemaan seurakuntaansa tapahtuisi "kuin varas yöllä", odottamatta! Yllätyksenä kenelle? Ei varmasti seurakunnalle: jakeet 4 ja 5 tekevät sen selväksi. Aidon seurakunnan jäsenet tietävät ajan merkeistä, että tempaus on hyvin lähellä.

Kenelle tempaus sitten tulee yllätyksenä? Huomaa, että jae 3 sanoo: "Kun he sanovat: 'Nyt on rauha, ei hätää mitään'..." Keitä ovat "he" jotka eivät ole vartiossa? "He" ovat tämän maailman uskosta osattomia ihmisiä jotka tempaus ja Ahdistuksen ajan tapahtumajärjestys täydellisesti yllättää.

Milloin tämä tapahtuu? Ampfilled Bible Commentary selittää tällä tavalla:

[Jae 2] "...te itse tiedätte täydellisesti, että Herran paluun päivä tulee [odottamatta ja äkkiä] kuin varas yöllä. [Jae 3] Silloin kun ihmiset sanovat, että kaikki on hyvin ja turvallista, ja, on rauha ja turvallisuus."

Yleinen ajoitus tempaukselle on, kun ihmiset sanovat "Rauha ja turvallisuus". Miksi he juhlivat niin innokkaasti rauhaa ja turvallisuutta? Minä olen vakuuttanut, että se johtuu heidän uskostaan että Antikristus on ratkaissut maailman ongelmat alkaen kolmannesta maailmansodasta joka oli juuri koettu! Siedä minua hetki kun me käytämme mielikuvitusta nähdäksemme, voisimmeko me luoda skenaarion joka sopii näihin olosuhteisiin.

ENTÄPÄ JOS: (1) Y2K on paljon vakavampi kuin mitä meidän on annettu ymmärtää. (2) Maailman pörssit romahtavat ja maailma joutuu taloudelliseen perikatoon. (3) Kiina miehittää Taiwanin. (4) Pohjois-Korea miehittää Etelä-Korean. (5) Venäjä ja Kiina hyökkäävät Yhdysvaltoihin ydinaseilla samanaikaisesti. (6) Israel käyttää edistyksellistä asetta tuhotakseen ympäröivät vihamieliset kansakunnat. (7) Seurauksena tästä hyökkäyksestä Venäjä yrittää miehittää Israelin ja tulee tuhotuksi itse asiassa Jumalan toimesta. (8) Ufoja ja avaruusolentoja ilmaantuu kaikkialle, ja ne ottavat yhteyttä niihin hallituksiin jotka ovat vielä jöljellä.

(9) Sitten, tyhjyydestä ilmestyy näyttämölle mies, luultavasti aasilla ratsastaen ja saapuu Jerusalemiin väittäen olevansa Israelin kauan odotettu Messias. Hän alkaa tehdä ihmeitä, jopa kutsuen tulen taivaalta. Hän saa hyvin nopeasti Messiaan valtakirjan Ortodoksi-juutalaisilta. Enemmän kuin todennäköistä on, että hän ottaa itselleen ansion Venäjän sotavoimien tuhosta, eli Israelin pelastamisesta. Muutamassa tunnissa hän tekee suunnitelmia siitä, kuinka palauttaa järjestys, rakentaa uudelleen tuhoutuneet kansantaloudet sekä tehdä loppu ympäri planeettaa raivoavista vihollisuuksista. Hän esittelee valtavia yliluonnollisia kykyjään ja viehättää ihmisiä niin, että he riemumielin julistavat hänet kuninkaakseen!

Kuinka kaukaa haetulta tämä skenaario kuulostaakin, se on täysin sopusoinnussa demonien hallitsemien New Age -kirjailijoiden suunnitelmien kanssa. Tämän lisäksi se on sopusoinnussa Raamatun profetioiden kanssa! Tämä "Lord Maitreya" (Antikristus) käyttää taikuuttaan ja tuo rauhan kaaokseen. Olisiko sitten ihme, jos ihmiset maailmassa olisivat innoissaan ja puhuisivat "Rauhasta ja turvallisuudesta"? Minä uskon nyt, että tempaus tapahtuu tämän lyhyen hurmion aikana välittömästi Antikristuksen ilmestymisen jälkeen.

"Luopumus" joka on mainittu 2.Tess.2_3 on kreikaksi "Apostasia". Useimmat kaonervatiiviset tulkitsijat näkevät tämän olevan väärien "uskovien" joukkopako kristikunnan keskeltä. Minun uteliaisuuttani on aina kiihoittanut tämä näkemys, koska en voinut ymmärtää mikä saisi aikaan tällaisen exoduksen. Mutta skenaario jota minä olen juuri ehdottanut voisi tehdä tämän tempun! Ne jotka eivät ole aidosti uskossa kerääntyvät Antikristuksen luokse hänen urotöidensä seurauksena, ja ikäänkuin tämä ei vielä riittäisi Jumala Itse "lähettää heille väkevän eksytyksen". [2:Tess.2:11].

Tämä tuo meidät sitten kolmanteen asiaan josta olemme maininneet aikaisemmin. Jotakin täytyy tapahtua ennenkuin Antikristus voi ilmestyä -- tämä on se, että arvoituksellinen Pyhän Hengen pidättävä vaikutus täytyy poistua. Useimmat meistä (minä mukaan lukien) olemme aina ajatelleet tämän olevan tapahtuma, jokin tapahtuu lyhyen ajan kuluessa; niinkuin tempaus. Minä en enää usko niin, koska mikään Raamatussa ei vaadi sitä! Mieleeni juolahti, että on täysin mahdollista että me olemme olleet tässä prosessissa koko kirkkohistorian ajan. Useampi kuin yksi pastori on antanut lausuntoja, että näyttää siltä kuin Jumala olisi hiljaa poistamassa pidättelevää kämmentään tämän maailman yltä. Varmasti jokainen meistä on sitä mieltä, että synti riehuu valloillaan tänä päivänä ja muuttuu pahemmaksi minuutti minuutilta. Jossain vaiheessa hyvin läheisessä tulevaisuudessa prosessi olisi täysin suoritettu ja kaiki pidättävä vaikutus poissa.

"Venttaa vähän" minä kuulen jonkun sanovan: "Entä seurakunta? Niin kauan kuin me olemme täällä Pyhä Henki jatkaa synnin pidättämistä!" Tähän väitteeseen minun täytyy vastata: "Missä kohdassa Raamattua sanotaan näin? Ole hyvä ja anna minulle luku ja jae!"

Tämä, rakkaani, on huono tulkinta jota Raamattu ei suoranaisesti tue! Jumala on kaikkivaltias ja voi varmasti vahvistaa, rajoittaa tai kokonaan poistaa Pyhän Hengen vaikutuksen aivan niin kuin Hän haluaa. Viimeksi kun minä tarkastin asian, seurakunta oli edelleen maan päällä. Jokaisen uudestisyntyneen Jumalan lapsen pitäisi nähdä ja ymmärtää, että jumalanpelko on vähentynyt meidän keskellämme. Siksi, olisiko niin kaukaa haettua uskoa, etä Jumala saattaisi lopettaa vaikutuksensa uskosta osattomien keskuudessa vaikka seurakunta olisi edelleen täällä?

Ainoa kohta jossa Raamatussa puhutaan näiden tapahtumien järjestyksestä on 2.Tess. 2:3, jossa sanotaan että eksytys tulee ensin ja tämän jälkeen ilmestyy Kadotuksen lapsi. Minä uskon, että sana "ensin" viittaa siihen tosiasiaan, että näiden tapahtumien täytyy tapahtua ennen Suurta ahdistusta. Jos tämän on tarkoitus olla aikajärjestyksessä, eksytys tulisi ensin, ja että sillä ei kenties olisi mitään tekemistä Antikristuksen temppujen kanssa. Jos nämä asiat tapahtuvat samaan aikaan, niin Antikristuksen toimenpiteet edistäisivät eksytyksen lopullista huipentumaa.

Sen perusteella mitä me olemme juuri kertoneet, uskotko sinä edelleen, että tempaus tulee ja säästää seurakunnan kaikelta kärsimykseltä? Jos sinä uskot näin, minä toivon että olet oikeassa; mutta, minä kehoitan sinua vakavasti valmistautumaan sen varalta että olet väärässä!

Me täällä Cutting Edge -ministeriössä uskomme vakaasti, että perinteiset Raamatunopettajat ovat alituisesti opettaneet väärin ajasta joka johtaa Antikristuksen ilmestymiseen. Heidän aikajanansa osoittaa saumatonya, rauhallista siirtymävaihetta Antikristuksen aikaan.

Traditional Timetable

Me emme näe ongelmia, emme sotia, emme minkäänlaisia vaikeuksia jotka johtaisivat Suureen ahdistukseen. Itse asiassa, kun sinä katsot perinteistä aikakäsitystä, pyydän sinua huomioimaan, että tämän kuvion mukaan mitään ehtoja tai alkuvalmisteluja Antikristuksen ilmestymiselle ei edes vaadita; tässä oletetaan että hänen ilmestymisensä itsessään aiheuttaa Ahdistuksen ajan. Me tiedämme Daniel 9:27:n valossa että tämä ei ole totta. Ennenkuin Antikristus voi vahvistaa sopimuksen juutalaisten hengellisten ja poliittisten johtajien kanssa, hänen täytyy vakuuttaa heidät siitä että hän on heidän messiaansa. Koska juutalaiset "vaativat merkkiä" (1.Kor. 1:22), Antikristus suunnittelee lavastavansa Vanhan Testamentin ja tooran messiaanisten profetioiden täyttymykset. Tämä esitys kestää viikkoja ellei kuukausia. Sen jälkeen kun Antikristus "täyttää" valheellisesti jokaisen messiaanisen profetian, yhä useampi juutalainen tulee vakuuttuneeksi, jopa vanhan linjan skeptikot.

Jumala koettelee uskovansa



Eräs toinen hyvin tärkeä asia jota rapture-intoilijat ylenkatsovat on se, että Jumala koettelee lapsensa. Jopa synnitön ja täydellinen Jumalan Poika, Jeesus Kristus vietiin Pyhän Hengen toimesta erämaahan (Matteus 4:1) tarkoituksena joutua koetukseen. Niiden 40 päivän ja yön aikana jotka Hän vietti erämaassa, meidän Herramme kärsi nälkää ja janoa sekä saatanan kiusantekoa hänen yrittäessään houkutella Jeesusta syntiin. Tietenkään Hän ei tehnyt syntiä eikä olisi voinutkaan koska Hän oli Jumala! Mutta tosiasiaksi jää, että hänet alistettiin niin tiukkaan testiin että kukaan kuolevainen ei olisi selvinnyt siitä tekemättä syntiä. Apostoli Pietari kertoo meille (1.Piet. 1:6-7), että me voimme myös odottaa koettelemuksia:
"Sentähden te riemuitsette, vaikka te nyt, jos se on tarpeellista, vähän aikaa kärsittekin murhetta moninaisissa kiusauksissa, että teidän uskonne kestäväisyys koetuksissa havaittaisiin paljoa kallisarvoisemmaksi kuin katoava kulta, joka kuitenkin tulessa koetellaan, ja koituisi kiitokseksi, ylistykseksi ja kunniaksi Jeesuksen Kristuksen ilmestyessä."
Edelleen, minä uskon että Efesolaiskirje 3:10 antaa meille lisävalaistusta, miksi Jumala sallii lastensa kärsivän:
"...että Jumalan moninainen viisaus seurakunnan kautta nyt tulisi taivaallisten hallitusten ja valtojen tietoon..."
Laittamalla nämä kaksi katkelmaa yhteen me voimme nähdä, että Jumala koettelee meitä niin, että meidän uskomme aitous osoitetaan enkeleille! Vanhassa Testamentissa me löydämme toisen esimerkin tästä; Jumala sallii paholaisen koetella Jobia todistaakseen Jobin uskon aitouden. Se, miksi Jumala katsoo tarpeelliseksi "todistaa" jotakin enkeleilleen ei ole täysin selvä minulle, mutta tosiasia on, että Hän tekee niin. Siksi, sen odottaminen että tempaus säästäisi seurakunnan "kaikelta pahalta" on toiveajattelua, eikä edes realistista. Minun neuvoni veljilleni Kristuksessa on, että menisimme polvillemme Kaikkivaltiaan ja Pyhän Jumalan eteen ja että pyytäisimme Häntä valmistamaan meidät siihen mitä on edessä, koska minä uskon, että meillä on koettelemuksia edessämme hyvin pian.

Me uskomme, että Antikristuksen ilmestymistä edeltää suuria vaikeuksia sisältäen sotia, talouden romahdus, tauteja ja monia muita kauhuja. Koska Matteus 24 ennustaa Antikristuksen "syntymisen", me voimme olettaa että juuri ennen hänen ilmestymistään ilmenee kovia "synnytyskipuja". KIrjaimellisesti, kolmannen maailmansodan raunioista Antikristus astuu maailman näyttämölle. Koska hänen agenttinsa aiheuttavat kaikki nämä katastrofit, he voivat välittömästi myös lopettaa ne ja antaa tästä kunnia Antikristukselle.

KIrjaimellisesti, kaikkien näiden katastrofien jälkeen ihmiset sanovat: "Lopulta meillä on Jumala maan päällä. Lopultakin Hän henkilökohtaisesti käyttää mittaamatonta voimaansa ja iätöntä viisauttaan tuoden rauhan maan päälle rauhan ja turvallisuuden ihmisten keskuuteen." Tämä on ensimmäinen kerta kun ihmiset ovat lähellä sanojen "rauha ja turvallisuus" sanomista. Tämä lausunto heidän huuliltaan saattaa jouduttaa tempausta tai käynnistää sen. Me uskomme että tämä alla oleva aikajana antaa enemmän järkeä sekä Raamatulle että Uuden maailmanjärjestyksen suunnitelmille:

Illuminati Timetable

Jos me tulemme näkemään Antikristuksen ilmestymisen, meidän täytyy valmistautua kulkemaan läpi hirvittävien vaarojen, jotka nämä suunnitellut sodat ja monenlaiset onnettomuudet tulevat aiheuttamaan, sekä olemaan vahvoja Jumalan todistajia mieluummin kuin menettää usko sen seurauksena että on ymmärtänyt väärin Raamatun selkeät opetukset.

Palkintojen jaon päivänä Jeesus sanoo, että Sinä kuulut ryhmään erikoisia uskovia:
"...mutta niitten joukko, jotka tuntevat Jumalansa, pysyy lujana ja tekee tehtävänsä." [Daniel 11:32].

"Ja taidollisista jotkut kompastuvat, että heidän joukkonsa koeteltaisiin, seulottaisiin ja puhdistettaisiin lopun ajaksi, sillä vielä kestää ennenkuin määrä-aika on." [Daniel 11:35].
---------------------------------

Oletko sinä hengellisesti valmis? Onko sinun perheesi? Suojeletko sinä riittävästi rakkaitasi? Tämän ministeriön tarkoitus on saada sinut ymmärtämään vaara joka uhkaa sinua, ja auttaa sitten sinua löytämään keinoja, kuinka varoittaa ja suojella rakkaitasi. Sitten kun olet kauttaaltaan valmis, sinä voit myös käyttää tietojasi keinoina avata ovi keskustelulle pelastumattoman henkilön kanssa. Minä olen tehnyt sitä monta kertaa ja olen nähnyt ihmisten tulevan Jeesuksen luokse tämän seurauksena. Nämä vaaralliset ajat ovat myös aikoja jolloin me voimme tuoda monta sielua Jeesukselle Kristukselle, saaden aikaan ikuisen muutoksen.

Jos olet ottanut Jeesuksen Kristuksen vastaan henkilökohtaisena vapahtajanasi, mutta olet ollut hyvin välinpitämätön hengellisellä matkallasi Hänen kanssaan, sinun täytyy välittömästi pyytää Häneltä anteeksiantoa sekä uudistumista. Hän antaa sinulle välittömästi anteeksi sekä täyttää sydämesi Pyhän Hengen ilolla. Sitten sinun tarvitsee aloittaa päivittäinen rukouselämä ja henkilökohtainen Raamatun opiskelu.

Jos sinä et ole ottanut Jeesusta vastaan henkilökohtaisena vapahtajanasi mutta olet tullut ymmärtämän Hänen todellisuutensa sekä lopun aikojen lähestymisen, ja haluat ottaa vastaan Hänen ilmaisen Ikuisen Elämän lahjansa, sinä voit tehdä sen nyt, omassa kodissasi. Kun sinä kerran olet ottanut Hänet vastaan vapahtajana, olet hengellisesti uudestisyntynyt, ja saat olla aivan yhtä varma Taivaaseen pääsystä kuin olisit jo siellä. Sitten sinä voit levätä vakuuttuneena siitä että Antikristuksen valtakunta ei pääse käpälöimään sinua hengellisesti.

Jos haluat syntyä uudesti käänny meidän pelastussivulle nyt.

Me toivomme että tämä ministeriö on siunannut sinua tehtävässään opettaa sekä varoittaa ihmisiä, jotta he voisivat nähdä tulevan "Uuden maailmanjärjestyksen" -- Antikristuksen valtakunnan -- päivittäisissä uutisissa.

Lopulta me haluamme kuulla sinusta. Sinä voit kirjoittaa (englanniksi!) meille osoitteeseen:

Cutting Edge Ministries
11 Robert Toner Blvd., Ste 5-393
North Attleboro, MA 02763-1156

Sinä voit myös lähettää sähköpostia meille.

Tämä on Cutting Edge -ministeriön artikkeli numero 1341



Käännetty Cutting Edge -ministeriön suostumuksella.

Kääntäjä: Pasi Toivonen
patato@mantta.fi
Visitors since: Oct 11, 2001


Takaisin