Demoniset henkioppaat ovat nyt käskemässä ihmisiä olemaan valmiita kymmenien miljoonien ihmisten samanaikaiseen katoamiseen -- niiden jotka eivät voi hyväksyä "Kristusta" (1688)


Alaotsikko: Viimeiset 1900 vuotta, ne uudestisyntyneet kristityt jotka ottavat Raamattunsa kirjaimellisesti, ovat odottaneet hetkeä jolloin Jeesus sieppaa omansa kotiin jotta he voisivat olla Hänen kanssaan ikuisuuden. Ei-uskovat ovat aina nauraneet tälle ajatukselle. Mutta, nyt, Uuden maailmanjärjestyksen johtajien henkioppaat ovat kertoneet heille että tämä tulee käymään toteen. Tämän vuoksi, Illuminatin suunnitelmaa on vaivihkaa korjailtu jotta ylöstempaus palvelisi Uuden maailmanjärjestyksen suunnitelmia parhaalla mahdollisella tavalla!

Uusi maailmanjärjestys on tulossa! Oletko valmis? Kun sinä kerran tulet ymmärtämään, mikä tämä "Uusi maailmanjärjestys" todella on ja kuinka sitä asteittain valmistellaan, sinun on mahdollista nähdä sen kehittyminen päivittäisissä uutisissa!!

Opi kuinka voit suojella itseäsi ja rakkaitasi.

Valmistaudu yllättymään, niin että sinä et enää ikinä seuraa uutisia samalla tavalla.


Sinä olet nyt

Cutting Edge -työryhmässä


Salli meidän aloittaa sillä miten Raamatussa perustellaan tempaus. Useat Raamatunkohdat puhuvat tästä siunatusta tapahtumasta.

(1) Ilm. 3:10 -- Tässä kohdassa Jeesus puhuu Filadelfian seurakunnalle, ainoalle seurakunnalle jota Hän ei tuomitse. Jeesus kertoo heille jakeessa 10: "Koska sinä olet ottanut minun kärsivällisyyteni sanasta vaarin, niin minä myös otan sinusta vaarin ja pelastan sinut koetuksen hetkestä, joka on tuleva yli koko maanpiirin koettelemaan niitä, jotka maan päällä asuvat."

Jeesus puhuu tässä ahdistuksen ajasta, joka kestää tasan seitsemän juutalaista vuotta eli 2520 päivää. Huomaa mitä Jeesus tässä lupaa; Hän sanoo, että Hän pitää Filadelfian seurakunnan uskolliset jäsenet poissa koettelemuksen hetkestä, joka tulee koko maan päälle. Ymmärsitkö sinä että koko maailma on kärsinyt Jumalan tuomion alla ainoastaan kerran aikaisemmin? Ainoastaan vedenpaisumuksen aikana koko maailma kärsi Jumalan tuomiosta samanaikaisesti. Tämä ahdistuksen aikakausi tulee olemaan tämän lisäksi ainoa kerta jolloin Jumala rankaisee koko maailmaa kerralla. Jeesus kertoi että tämä ahdistuksen aikakausi tulee olemaan hyvin samanlainen vedenpaisumuksen kanssa: "Mutta siitä päivästä ja hetkestä ei tiedä kukaan, eivät taivasten enkelit, eikä myöskään Poika, vaan Isä yksin. Sillä niinkuin oli Nooan päivinä, niin on Ihmisen Pojan tulemus oleva. Sillä niinkuin ihmiset olivat niinä päivinä ennen vedenpaisumusta: söivät ja joivat, naivat ja naittivat, aina siihen päivään asti, jona Nooa meni arkkiin..." [Matteus 24: 36-38].

Aivan niinkuin Nooan päivinä, niin tulee olemaan myös Ihmisen Pojan (Jeesuksen Kristuksen) tullessa. Nyt, kun seitsemän vuotta kestävä ahdistuksen aika huipentuu Jeesuksen Kristuksen takaisin tulemiseen Harmageddonin taistelussa (Ilm. 16:16 ja 19:11-21), tämä kohta Matteus 24:36-38:ssa ei mahdollisesti voi olla Jeesuksen Kristuksen lopullinen paluu. Miksi? Koska tässä Matteuksen Evankeliumin kohdassa Jeesus sanoo, että ei kukaan -- paitsi Isä -- tiedä Hänen tulonsa tarkkaa ajankohtaa. Vielä, sitten kun Antikristus vahvistaa sopimuksen Israelin kanssa (Dan. 9:27) aloittaen seitsenvuotisen ahdistuksen, jokainen joka tuntee Raamattunsa voi laskea eteenpäin 7 vuotta tai 2520 päivää ja tietää tarkan ajankohdan jolloin Jeesus Kristus tulee ratsastaen Taivaasta valkoisella hevosellaan lyödäkseen Antikristuksen joukot Harmageddonilla. Me näemme edelleen tarkat ajanjaksot luetteloituina kohdassa Daniel 12:11-13 sekä Ilm. 11:2-4 ja 13:5, kaikki ne kertovat seitsenvuotisen ahdistuksen ajan jälkimmäisestä puoliskosta.

Siksi, Jeesuksen Kristuksen paluun Harmageddonille ei pitäisi yllättää ketään joka tuntee Raamatun profetiat. Sitten, milloin Jeesuksen paluu yllättää maailman? Milloin Hänen paluunsa tulee sellaisena päivänä ja tuntina jota kukaan -- paitsi Isä -- ei tiedä ennalta? Ainoa toinen kerta jolloin Jeesus tulee takaisin tapahtuu Hänen seurakuntaansa varten, ennenkuin seitsenvuotinen ahdistuksen aika alkaa.

Ennenkuin me tutkimme näitä profetioita, minun täytyy kertoa yhdestä tärkeästä seikasta koskien Jeesuksen lausuntoa että hänen paluunsa tulee olemaan "niinkuin Nooan päivinä". Nooa ja hänne seitsemän perheenjäsentään olivat ainoat ihmiset maan päällä jotka Jumala katsoi pelastamisen arvoisiksi. Mutta, kun Nooa ja hänen perheensä pelastuivat tulvalta, he menivät koettelemuksen hetken (=tunnin) lävitse. Termeillä kuten tunti, päivä ja minuutti on merkitystä ainoastaan maan päällä eläville ihmisille. Siksi, ainoa keino jolla Jeesus Kristus voi toteuttaa lupauksensa "pitää meidät poissa siltä tunnilta" (Ilm. 3:10) on poistaa meidät tältä maapallolta. Tämä on tempaus, tuo "siunattu toivo" josta Apostoli Paavali puhuu. Salli meidän nyt käydä läpi nämä jakeet.

(2) 1 Tess. 4:13-18: "Mutta me emme tahdo pitää teitä, veljet, tietämättöminä siitä, kuinka poisnukkuneiden on, ettette murehtisi niinkuin muut, joilla ei toivoa ole. Sillä jos uskomme, että Jeesus on kuollut ja noussut ylös, niin samoin on Jumala Jeesuksen kautta myös tuova poisnukkuneet esiin yhdessä hänen kanssaan. Sillä sen me sanomme teille Herran sanana, että me, jotka olemme elossa, jotka jäämme tänne Herran tulemukseen, emme suinkaan ehdi ennen niitä, jotka ovat nukkuneet. Sillä itse Herra on tuleva alas taivaasta käskyhuudon, ylienkelin äänen ja Jumalan pasunan kuuluessa, ja Kristuksessa kuolleet nousevat ylös ensin; sitten meidät, jotka olemme jääneet tänne, temmataan yhdessä heidän kanssaan pilvissä Herraa vastaan yläilmoihin; ja niin me saamme aina olla Herran kanssa. Niin lohduttakaa siis toisianne näillä sanoilla."

Paavali lopettaa luvun 4 sanomalla: "Niin lohduttakaa siis toisianne näillä sanoilla." Mutta, sitten, hän välittömästi puhuu tämän siunatun tapahtuman aikataulusta. Muista Jeesuksen sanat Matteus 24:ssä, jossa Hän puhui siitä kuinka uskova voisi ymmärtää Lopun ajan merkit. Kohdassa 24:32-33 Jeesus kertoi uskovilleen, että he pystyisivät tietämään lopun ajan suunnilleen, silloin kun he näkisivät profetioiden Matteus 24:1-30:ssä käyvän toteen. Paavali myös käyttää 1. Tessalonikalaiskirjeen kohdassa 5:1-3 "noin" -aikaa. Paavali sanoi: "Mutta aikakausista ja määrähetkistä ei teille, veljet, ole tarvis kirjoittaa; sillä itse te varsin hyvin tiedätte, että Herran päivä tulee niinkuin varas yöllä. Kun he sanovat: 'Nyt on rauha, ei hätää mitään', silloin yllättää heidät yhtäkkiä turmio, niinkuin synnytyskipu raskaan vaimon, eivätkä he pääse pakoon."

Kuvittele tätä!! Tämä upea Herran päivä, jolloin Jeesus Kristus palaa seurakuntaansa varten, yllättää kaikki ei-uskovat täysin. Paavali vertaa hetkeä jolloin Jeesus saapuu ilmakehään maan ylle -- siepatakseen (temmatakseen) uskovat pois -- varkaaksi joka astuu sisään uhrinsa taloon. Ja, kuinka varas astuu taloon aikomuksenaan varastaa jotain? Hän astuu sisään hyvin, hyvin varovasti, jotta omistaja ei huomaisi varkaanmurtautuneen sisään. Omistaja ymmärtää myöhemmin varkauden tapahtuneen kun hän herää ja näkee menetyksensä. Mikä loistava kuvaus siitä, kuinka Jeesus Kristus palaa ottaakseen seurakuntansa maan päältä. Yksikään ei-uskova ei tule koskaan näkemään tai kuulemaan uskovien ylöstempaamista, niiden jotka ovat elossa ja niiden jotka ovat kuolleet. Mutta, kun nämä ei-uskovat tempauksen jälkeen havahtuvat, he näkevät useiden satojen miljoonien ihmisten kadonneen. Monet yritykset menettävät avain-työntekijänsä. Monissa kodeissa ihmiset menettävät rakkaimpansa, ja mikäli eräät raamatuntutkijat ovat oikeassa, pienet lapset, joiden toinen tai molemmat vanhemmat ovat uskossa, myös temmataan. Maailman pelastumattomat tulevat äkkiä havaitsemaan että heidän 'taloonsa' on murtauduttu ja paljon omaisuutta viety.

Sitten, Paavali kertoo Tessalonikan seurakunnalle että tämä tempaus tapahtuu silloin kun maailman ihmiset sanovat: "Meillä on viimeinkin rauha ja turvallisuus keskellämme." Pian tämän jälkeen tapahtuu tempaus. Kaikkein hätkähdyttävin seikka on se, että Uutta maailmanjärjestystä on viety eteenpäin sen väitteen pohjalta, että ainoa keino saavuttaa "rauha ja turvallisuus" on globaalin järjestelmän, Uuden maailmanjärjestyksen perustaminen. Nyt, kysymys kuuluu: "Milloin ihmiset uskovat kaikkein voimakkaimmin, että maailma on lopulta saavuttanut rauhan ja turvallisuuden?" Minä uskon vastauksen olevan, että silloin kun Antikristus saapuu. Suunnitelman mukaan hän ilmestyy Kolmannen maailmansodan loppuvaiheissa, sodan jota varten näyttämö on asetettu nyt valmiiksi (katso uutinen 1015, Albert Piken okkulttinen visio siitä kuinka saavuttaa Uusi maailmanjärjestys).

Koska Maailman johtajat ovat rakentaneet lavasteita hänen ilmestymistään varten, ja koska tämä suunnitelma vaatii paljon sotaa, ei ole vaikeaa näille johtajille lopettaa nämä sodat silloin kun Antikristus käskee. Mutta, maailman ihmiset näkevät sodan lopettamisen selkeänä todisteena Antikristuksen yliluonnollisista kyvyistä. Kun tähän lisätään keinotekoisesti aikaansaadut "ihmeet ja merkit", maailman ihmiset tulevat täysin eksytetyiksi ajatellessaan että meillä on lopultakin rauha ja turvallisuus.

Sitten, Jeesus saapuu noutamaan seurakuntansa. Me kristityt odotamme tätä suurta tapahtumaa enemmän kuin mitään muuta, sillä Pyhä Henki vakuuttaa meille että tämä maailma ei ole meidän kotimme, että me olemme Taivaan kansalaisia. Me kaipaamme tulla temmatuiksi jotta me voimme paeta tätä pahaa ja turmeltunutta maailmaa, ja elää Taivaassa ikuisesti.

Mutta, eräs yllättävimmistä seikoista tulevaa tempausta ajatellen on se, että Uuden maailmanjärjestyksen johto myös odottaa tempausta! Tässä kohdassa, minä voin nähdä sinun sanovan: "Mitä?! Kuinka luciferilainen Uuden maailmanjärjestyksen johto voisi olla tietoinen tempauksesta, koska he eivät usko edes Raamattuun? Ja, jos he ovat selvillä tästä asiasta, ja uskovat siihen, niin miksi he odottavat sitä?"

Nämä ovat hyviä kysymyksiä. Salli meidän aloittaa kysymyksellä, että kuinka he voisivat edes uskoa tempaukseen koska he eivät usko Raamatun erehtymättömyyteen tai profetioihin. Jokaisella uuden maailmanjärjestyksen merkittävällä johtajalla on oma henkiopas. Nämä henkioppaat eivät ole todellisuudessa muuta kuin demonisia henkiä jotka tekevät työtä Saatanalle jotta hän saavuttaisi tavoitteensa maan päällä. Nämä henkioppaat ovat antaneet paljon tietoa siitä, kuinka muutokset täytyy toteuttaa poliittisesti, hengellisesti ja taloudellisesti, jotta saavutettaisiin New Age -Kristuksen valtakunta. Kaikki nämä asiat on kerrottu henkioppaiden kautta. Jopa useimmat kirjat joita myydään New Age -kirjakaupoissa ovat henkioppaiden kirjoittamia. Varmasti, ilman tätä yliluonnollista johtoa Uutta maailmanjärjestystä ei saataisi koskaan aikaiseksi.

Vuodesta 1987, Uuden maailmanjärjestyksen johtajien henkioppaat alkoivat informoida näitä ihmis-johtajia siitä että heidän pitäisi alkaa valmistella kannattajiaan huomiota herättävään maailmanlaajuiseen tapahtumaan joka käynnistyisi juuri sen jälkeen kun Kristus (=Antikristus) saapuisi. Mikä tämä ihmeellinen tapahtuma sitten olisi? Kuten nämä henkioppaat selittivät, sitten kun Antikristus saapuisi, maailmassa olisi paljon ihmisiä jotka eivät voisi koskaan hyväksyä hänen näkemyksiään tai opetuksiaan. Nämä ihmiset olisivat suuri este New Age -Kristuksen tiellä.

Siksi, "Logoksen mestarit" olivat päättäneet siepata nämä ihmiset toiseen ulottuvuuteen, pian Antikristuksen saapumisen jälkeen. Siellä näitä ihmisiä koulutettaisiin, niin että kun he myöhemmin syntyvät Maan päälle uudelleen, he hyväksyisivät Uuden maailmanjärjestyksen periaatteet.

Täten, pelastumattomat ihmiset jotka jäävät maan päälle tempauksen jälkeen tulevat olemaan täysin eksyksissä sen suhteen mitä on todella tapahtunut. Minä henkilökohtaisesti kuulin tämän New Age -valheen Uuden Englannin Teosofisen seuran seminaarissa 18.8.1991. Näin johtaja Bill Lambert kuvaili tempausta: "Näitä ihmisiä voitaisiin kutsua sellaisiksi joiden henkilökohtainen tietoisuuden taso ei ollut sillä hetkellä -- eikä tulisi koskaan olemaankaan -- riittävän korkealla jotta he voisivat hyväksyä Kristuksen." Bill kutsui heitä ihmisiksi jotka olivat eläneet koko elämänsä täysin pimeässä huoneessa. Jos voimakas valo valaisisi äkkiä tämän huoneen, ihmisten silmät häikäistyisivät. He yrittäisivät päästä pois tästä huoneesta johonkin pimeämpään paikkaan. Samalla tavalla, nämä ihmiset "tekevät valinnan lähteä toiseen huoneeseen".

Tässä kohdassa, minä nostin käteni ja kysyin: "Kuinka nämä ihmiset tekevät tämän? Kukaan ei voi yksinkertaisesti päättää lähteä tästä maailmasta. Tekevätkö he itsemurhan?" Bill vastasi: "Minä en tiedä kuinka se tapahtuu, mutta nämä ihmiset jättävät tämän ulottuvuuden."

"Nämä ihmiset jättävät tämän ulottuvuuden."
Pysähdy hetkeksi miettimään tätä lausuntoa. Me tiedämme Uuden maailmanjärjestyksen johdon tietävän, että monet ihmiset eivät tulisi hyväksymään Antikristusta. He tietävät, esimerkiksi että kukaan sellainen joka uskoo vahvasti yhteen Jumalaan, ei hyväksyisi Antikristuksen polyteismiä. Maailmassa on kolme monoteistista uskontoa:

1. Kristinusko -- yli miljardi kannattajaa
2. Islam -- yli miljardi kannattajaa
3. Juutalaisuus -- noin 13 miljoonaa kannattajaa

Täten, Uuden maailmanjärjestyksen johto odottaa surmaavansa yli kaksi miljardia ihmistä sen jälkeen kun Antikristus saapuu. Tämä on vaikea operaatio. Jotta ymmärtäisit tämän, salli meidän palata toiseen Uuden maailmanjärjestyksen johtajaan joka piti itseään Antikristuksena, nimittäin Aadolf Hitleriin. Hitler tappoi 18 miljoonaa ihmistä 7-vuotisen holokaustinsa aikana. Suurinpiirtein tämän jakson puolivälissä Hitlerin tappokone muuttui tehokkaammaksi, kun kaasukammiot tulivat kuvaan mukaan.

Nyt, natsit kykenivät surmaamaan juutalaisia enemmän kuin aikaisemmin olisi ollut mahdollista. Kuitenkin, saksalaiset lääkärit jotka olivat vastuussa leireistä joutuivat pian kasvokkain suuren ongelman kanssa: polttouunit eivät pystyneet hävittämään ruumiita samassa tahdissa kuin mitä kaasukammioista tuli. Ruumiita tuli niin suuria määriä että ihmisten terveys oli vaarassa. Ratkaisuksi keksittiin pitkien ojien kaivaminen, joiden pohjalle kaadettiin bensiiniä ja jonka päälle ruumiit pinottiin. Tämä ratkaisu salli valtavien ihmismäärien polttamisen. Näin HItlerin tappokoneen toiminta sai jatkua.

Tärkeä asia tässä on, että ruumiiden hävittäminen oli valtava logistinen ongelma, ja Hitler surmasi "vain" 18 miljoonaa ihmistä. Antikristus aikoo surmata yli 2 miljardia ihmistä.

Siksi, jos sinä olisit Uuden maailmanjärjestyksen johtaja, sinä yrittäisit löytää ratkaisun tähän pahaan ongelmaan. Kuinka hävittää 2 miljardia ruumista? Mutta, äkkiä, sinun henkioppaasi kertoo sinulle että "Logoksen Mestarit" olivat päättäneet siepata jokaisen -- joka ei koskaan voisi hyväksyä Antikristusta -- toiseen ulottuvuuteen!! Ajattele sitä! Kenties suurin osa 1 miljardista kristitystä siepataan pois tästä ulottuvuudesta, ja näin eliminoidaan tarve tappaa paljon ihmisiä. Jos hävitettäviä ruumiita on miljardi kappaletta vähemmän, tämä säästää maailmanhallitukselta miljardeja dollareita sekä sotilastesursseja.

Suomentajan kommentti: Cutting Edge puhuu nyt palturia. Jos Ilm. 3:10 kerran sanoo että Filadelfian seurakunta on ainoa joka kelpaa Jeesukselle, niin ei temmattavia voi olla miljardia. Illuminati pystyy kyllä surmaamaan 2 miljardia ihmistä: sota, nälkä, taudit ja luonnononnettomuudet tekevät tämän mahdolliseksi, eikä ruumiita tarvitse minnekään hävittää; ne pilaavat pohjaveden ja siten osaltaan auttavat Illuminatia tavoitteidensa saavuttamisessa. Sitä paitsi, maailman miljardista kristitystä suurin osa on kristittyjä korkeintaan nimellisesti. Eivät he Jeesukselle kelpaa, kuten eivät kaikki Suomen helluntailaisetkaan. Cutting Edge on mennyt harhaan pahemman kerran.

Näin, sekä kristityt että luciferilainen Uuden maailmanjärjestyksen johto odottavat innokkaasti tempausta. Me kristityt tiedämme olevamme Taivaassa Herramme Jeesuksen Kristuksen kanssa; Uuden maailmanjärjestyksen johdolle on tärkeää ainoastaan ruumiiden hävittäminne. Minä uskon että tämä on syy siihen miksi nykyinen poliittinen johto ei ole vielä kääntynyt kristillisiä ministeriöitä vastaan. He odottavat, tietäen että heidän pahimmat vihollisensa siepattaisiin pois tästä ulottuvuudesta.

Muista vielä, että Albert Piken vapaamuurari-visiossa, jonka hän sai henkioppaaltaan vuonna 1870, nähtiin ennalta tarve kolmelle maailmansodalle Uuden maailmanjärjestyksen aikaansaamiseksi. Kaksi ensimmäistä sotaa toteutuivat juuri niinkuin visiossa kaavailtiin. Nyt, lopullisen kolmannen maailmansodan on tarkoitus alkaa millä hetkellä hyvänsä.

---------------------------------

Oletko sinä hengellisesti valmis? Onko sinun perheesi? Suojeletko sinä riittävästi rakkaitasi? Tämän ministeriön tarkoitus on saada sinut ymmärtämään vaara joka uhkaa sinua, ja auttaa sitten sinua löytämään keinoja, kuinka varoittaa ja suojella rakkaitasi. Sitten kun olet kauttaaltaan valmis, sinä voit myös käyttää tietojasi keinoina avata ovi keskustelulle pelastumattoman henkilön kanssa. Minä olen tehnyt sitä monta kertaa ja olen nähnyt ihmisten tulevan Jeesuksen luokse tämän seurauksena. Nämä vaaralliset ajat ovat myös aikoja jolloin me voimme tuoda monta sielua Jeesukselle Kristukselle, saaden aikaan ikuisen muutoksen.

Jos olet ottanut Jeesuksen Kristuksen vastaan henkilökohtaisena vapahtajanasi, mutta olet ollut hyvin välinpitämätön hengellisellä matkallasi Hänen kanssaan, sinun täytyy välittömästi pyytää Häneltä anteeksiantoa sekä uudistumista. Hän antaa sinulle välittömästi anteeksi sekä täyttää sydämesi Pyhän Hengen ilolla. Sitten sinun tarvitsee aloittaa päivittäinen rukouselämä ja henkilökohtainen Raamatun opiskelu.

Jos sinä et ole ottanut Jeesusta vastaan henkilökohtaisena vapahtajanasi mutta olet tullut ymmärtämän Hänen todellisuutensa sekä lopun aikojen lähestymisen, ja haluat ottaa vastaan Hänen ilmaisen Ikuisen Elämän lahjansa, sinä voit tehdä sen nyt, omassa kodissasi. Kun sinä kerran olet ottanut Hänet vastaan vapahtajana, olet hengellisesti uudestisyntynyt, ja saat olla aivan yhtä varma Taivaaseen pääsystä kuin olisit jo siellä. Sitten sinä voit levätä vakuuttuneena siitä että Antikristuksen valtakunta ei pääse käpälöimään sinua hengellisesti.

Jos haluat syntyä uudesti käänny meidän pelastussivulle nyt.

Me toivomme että tämä ministeriö on siunannut sinua tehtävässään opettaa sekä varoittaa ihmisiä, jotta he voisivat nähdä tulevan "Uuden maailmanjärjestyksen" -- Antikristuksen valtakunnan -- päivittäisissä uutisissa.

Lopulta me haluamme kuulla sinusta. Sinä voit kirjoittaa (englanniksi!) meille osoitteeseen:

Cutting Edge Ministries
11 Robert Toner Blvd., Ste 5-393
North Attleboro, MA 02763-1156

Sinä voit myös lähettää sähköpostia meille.

Tämä on Cutting Edge -työryhmän artikkeli numero 1688



Käännetty Cutting Edge -työryhmän suostumuksella.

Kääntäjä: Pasi Toivonen
patato@mantta.fi


Takaisin